וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עוואד הושאל ללך פוזנן, חוסה רודריגס נחת לקראת החתימה

8.9.2020 / 16:50

החלוץ המריא לפולין, סכום המכירה מהירוקים יעמוד על 1.2 מיליון יורו. הקשר הספרדי שסיכם את כל תנאיו צפוי לחתום. תאי בריבו ודין דוד מועמדים להחליף את עוואד, בקבוצה יאיצו את המגעים עם טאלב טואטחה

בוגדן פלאניץ' מוצג במכבי חיפה/יוטיוב מכבי חיפה

יום עמוס במכבי חיפה. אחרי שחוסה רודריגס סיכם את כל תנאיו בקבוצה ונחת הערב (שלישי) בישראל לקראת הצטרפות, שחקן אחר עוזב רשמית - מוחמד עוואד.

החלוץ שחתם לשלוש שנים בשורות הירוקים, "ביקש לצאת בהשאלה לקבוצה בחו"ל" והושאל היום (שלישי) רשמית לקבוצה הפולנית. כן נקבע סעיף מכירה בגובה 1.2 מיליון יורו.

עוואד אמר לאתר הרשמי: "לא קל לעזוב מקום שגדלת בו ושיחקתי מעל 10 שנים. התלבטות לא קטנה. בחרתי לצאת לאתגר חדש ואעשה הכל להצליח ולהמשיך לייצג את מכבי חיפה. אני רוצה להודות ליענקל'ה, עוזי אסף ולברק בכר שהבינו את הרצון שלי. תודה גדולה לקהל ולכל אנשי מכבי חיפה. תמיד בלב שלי. מעכשיו האוהד מספר 1".

שחקן מכבי חיפה מוחמד עוואד. דני מרון
ינסה להטביע חותם בפולין. עוואד לפני ההמראה/דני מרון
שחקן מכבי חיפה חוסה רודריגס. דני מרון
שוב בישראל. חוסה רודריגס/דני מרון

כאמור, חוסה רודריגס סיכם מוקדם יותר את כל תנאיו. בהודעה שפרסמה הקבוצה היא אישרה שהקשר ינחת הערב (שלישי) ויחתום רשמית על החוזה בשורות הירוקים.

מלבד זאת, במכבי חיפה ישקיעו כרגע את המאמצים במציאת חלוץ במקומו של מוחמד עוואד, כאשר תאי בריבו ודין דוד הם השמות שעלו כאופציות כשגם אופציה של חלוץ זר ותומר חמד עדיין על הפרק, אך בעדיפות נמוכה יותר בשלב זה. בנוסף, בקבוצה יאיצו את המגעים עם טאלב טואטחה. במועדון הציעו לשחקן לחזור אך בשלב זה היא נמוכה מדרישותיו.

(עדכון ראשון: 09:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully