וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' מגיב לנאתכו: "הוא בכלל לא צריך להיות בנבחרת ישראל"

8.9.2020 / 18:19

אחרי שהקשר אמר שהיה נמנע מלהתייצב לנבחרת אם היה מתמנה למאמן, שחקן העבר תוקף בחזרה: "יש לנו שלושה שחקנים שצריכים לשחק לפניו. אם הוא לא ירצה להיות בנבחרת, אף אחד לא יזיל דמעה"

שון וייסמן מוצג בריאל ויאדוליד/מתוך אינסטגרם

איל ברקוביץ' התייחס הערב (שלישי) בתכנית הספורט של אופירה אסייג ושלו ברדיו תל אביב לאמירות של קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו בריאיון לערוץ הספורט. בין היתר, אמר הקשר כי אם כוכב העבר היה מתמנה לאמן את נבחרת ישראל קרוב לוודאי שהוא וחלק גדול מהשחקנים הערבים בנבחרת ישראל היו בוחרים שלא להגיע, מכיוון שברקוביץ' אמר בעבר כי שחקן נבחרת שאינו שר את ההמנון, לא יכול לשמש כקפטן הנבחרת.

איל ברקוביץ' אמר בתגובה: "אם הייתי מאמן הנבחרת הייתי מזמן שחקן רק לפי היכולת שלו ולא לפי דת או גזע. נאתכו בכלל לא צריך להיות בנבחרת. ב-65 משחקים שלו בנבחרת הוא היה רע. יש לנו שלושה שחקנים בתפקיד שלו שצריכים להיות לפני נאתכו והראשון זה דן גלזר. מעבר לזה זכותו של נאתכו לחשוב עלי מה שהוא רוצה. הייתי מזמן מי שטוב ומי שלא היה בא בגללי לנבחרת, היינו מוצאים מישהו אחר".

איל ברקוביץ', ביברס נאתכו. ברני ארדוב, רויטרס, עיבוד תמונה
שוב לא שקט. ברקוביץ' ונאתכו/עיבוד תמונה, ברני ארדוב, רויטרס

ברקוביץ' הוסיף: "לא מעסיק אותי מה שיהיה בעתידי. אם נאתכו לא ירצה להיות בנבחרת, איש לא יזיל דמעה. הוא לא היה בתכניות שלי".

זו לא הפעם הראשונה שברקוביץ' ונאתכו מתכתשים. ב-2018, זמן קצר אחרי שמונה נאתכו לקפטן הנבחרת, טען ברקוביץ' שהוא לא ראוי לתפקיד משום שהוא לא שר את התקווה. "אני מחזיק מאוד מביברס, הוא אולי השחקן הכי מוכשר בנבחרת ישראל. מקצוען גדול, אבל בשבילי - אי אפשר שקפטן נבחרת ישראל לא ישיר את ההמנון", אמר בזמנו.

בתגובה, אמר נאתכו בעבר: "אנשים כמו איל ברקוביץ' לא יכולים לפגוע בי. הם רק טוענים את הדברים האלה כדי לקבל פרסום ותשומת לב. זה חבל מאוד שהם מנסים להרוס את המדינה היפה שלנו, אבל אנחנו צריכים לחיות עם זה. כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה, אנחנו לא חייבים להקשיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully