וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כבר ממש לא מבוים: קרב ההיאבקות שכמעט הסתיים באסון

7.9.2020 / 11:28

מאט הארדי נפל ממנוף, אך פספס את השולחן עליו אמור היה לנחות. הקרב חודש באופן בלתי מוסבר, ורק לאחר מכן נשלח המתאבק לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח. אשתו זעמה: "כל האנשים בבניין המחורבן הזה צריכים להתבייש בעצמם"

צילום מסך

מאט הארדי כבר עבר לא מעט בעולם ההיאבקות. האמריקאי בן ה-45 החל את הקריירה שלו אי שם ב-1992, אבל השבוע הוא חווה את אחד הרגעים הכואבים ביותר שלו - תרתי משמע.

זה קרה במהלך קרב מול סמי גווארה, אותו השליך ממנוף. אלא שהארדי, שנפל ביחד עם יריבו, התרסק על רצפת הבטון במקום על השולחן עליו אמור היה לנחות, ועל פי דיווחים סבל מזעזוע מוח. הקרב הופסק, כמובן, אך באופן בלתי מוסבל התחדש בחלוף מספר דקות.

רק בסיום הקרב, הוחלט לפנות את הארדי לבית החולים ולערוך לו בדיקת MRI, כדי לוודא שאינו סובל מפציעות חמורות. אשתו, רבי הארדי, זעמה בין היתר גם על ההתנהגות של בעלה. "אין שום דבר מצחיק בזעזוע מוח", כתבה בטוויטר. "כל האנשים בבניין המחורבן הזה צריכים להתבייש בעצמם".

עוד בוואלה!

"על סף האורגזמה": כשמייק טייסון קיבל זקפות במהלך קרבות אגרוף

לכתבה המלאה

חילופי ההודעות בין רבי ומאט הארדי

"חששתי שמאט נפצע, אבל אחרי שנבדק על ידי רופא הוחלט להמשיך את הקרב. זה היה רגע מדאיג, אבל הכי חשוב שמאט בסדר", אמר נשיא ליגת ההיאבקות AEW, במסגרתה נערך הקרב. לאחר מכן עדכן: "מצבו טוב. הוא לא סובל מזעזוע מוח ומסיעים אותו הביתה עכשיו". רבי הארדי התעקשה וצייצה: "זעזוע מוח באלף אחוז. כל מי שיש לו זוג עיניים יכול היה להבחין בכך".

וזה מה שקרה במפגש הקודם בין השניים, לפני כחודש

כל זה קרה חודש בדיוק לאחר המפגש הקודם בין השניים, שהסתיים ב-13 בתפרים בפניו של הארדי.

  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully