וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על סף האורגזמה": כשמייק טייסון קיבל זקפות במהלך קרבות אגרוף

6.9.2020 / 11:24

מתאגרף העבר האגדי שמתכונן לקאמבק המסקרן סיפר חווה עוררות מינית במהלך קרבות. ויש לו גם תיאוריה מוזרה מאוד - כולנו חייזרים

טריילר לקרב החזרה של מייק טייסון מול רוי ג'ונס ג'וניור/טוויטר

מייק טייסון נמצא בעיצומו של קאמבק לזירה. אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים כבר בן 43, אבל בנובמבר הקרוב הוא עתיד להתחרות מול אלוף העולם לשעבר רוי ג'ונס ג'וניור, בקרב ראווה מרתק.

אחת הסיבות לקאמבק של טייסון היא התשוקה שהוא חש כלפי הענף - תשוקה יוצאת דופן, כך מתברר. בריאיון שהעניק לפודקאסט של ג'ו רוגן, סיפר שלעתים קרובות חש מעורר מעצם הכניסה לזירה. "לפעמים זה על סף האורגזמה", אמר. "מה זה אומר כשאגרוף גורם לך לזקפה? ובכן, זה מה שקרה לי כשהייתי ילד. לפעמים היה את העקצוץ הזה".

תאמינו או לא, זה לא היה החלק המוזר ביותר בריאיון. בהמשך, סיפק טייסון את אחת התיאוריות שלו לגבי הייקום: "יש יותר כוכבים מאשר גרגירי חול במדבר". כשנשאל מה דעתו על חייזרים, אמר המתאגרף: "אני חושב שאנחנו חייזרים. אני חושב שאנחנו צאצאים של חייזרים. אתם תדברו איתי על אדם וחווה, ואני אדבר על חייזרים".

טייסון הוסיף ואמר: "בפעם הראשונה שאדם אסייתי ראה אדם לבן, הוא היה 'חייזר'. בפעם הראשונה שאדם שחור ראה אדם אסייתי, הוא היה 'חייזר'. אולי הם לא ממש היו חייזרים, אבל זה מה שחשבנו שהם. אולי החייזרים נכחדו והם היו צריכים ליצור גזע חדש, וזה אנחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully