וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האומות: גרמניה וספרד נפרדו ב-1:1, גאיה כבש בדקה ה-95

מגן ולנסיה סידר ללה רוחה נקודה דקה אחרי תוספת הזמן שקבע השופט, טימו ורנר כבש ראשון בדקה ה-51. אוקראינה - שוויץ 1:2, רוסיה - סרביה 1:3

חוסה גאיה שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
הצליח לאזן בדקה ה-96. גאיה/רויטרס

ליגת האומות יצאה הערב (חמישי) לדרך עם עשרה משחקים במסגרת כל הבתים. המשחק המרכזי יהיה במסגרת דרג א', שם ספרד סחטה 1:1 דרמטי מגרמניה בזכות שער של חוסה גאיה בדקה ה-96. במשחק השני באותו בית הצליחה אוקראינה לנצח 1:2 את שוויץ. בדרג ב' ויילס וגארת' בייל ניצחו 0:1 בפינלנד בעוד רוסיה גברה 1:3 על סרביה והונגריה ניצחה בטורקיה 0:1.

טימו ורנר שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
ורנר חוגג את שער היתרון/GettyImages

דרג א', בית 4

גרמניה - ספרד 1:1

כיאה למעמד, שנראה והרגיש ממש כמו משחק אימון, קיבלנו כדורגל די פתוח מההרכבים החסרים מאוד של הנבחרות. בסופו של דבר גם קיבלנו דרמה ובסך הכול משחק די מהנה. בגרמניה קאי האברץ, שצפוי לעבור לצ'לסי כבר בתחילת השבוע הבא, לא שותף בכלל באופן מפתיע.

בדקה ה-11 טוני קרוס שלח כדור יפה לעבר תילו קהרר, שנגח לא רע, אבל דויד דה חאה הדף לקרן. ספרד הייתה קרובה לעלות ליתרון בדקה ה-14 אחרי יציאה לא טובה של טראפ, אבל רודריגו התמהמה והתמהמה והשוער חזר ובלם אותו. כעבור חצי דקה סאנה שלח לעומק את דראקסלר, שבעט תוך כדי גלישה, דה חאה הדף. דה חאה שוב בלם ניסיון גרמני אחרי שסאנה בעט חזק מימין עם רגל שמאל אל הפינה הרחוקה. ספרד עשתה תרגיל קבוצתי יפה בכדור חופשי, אבל סרג'יו בוסקטס בעט לא מספיק טוב וטראפ קלט.

גרמניה עלתה ליתרון בדקה ה-51, רובין גוזנס העביר מסירת רוחב משמאל, טימו ורנר קיבל, השכיב את השומר שלו ובעט נגד כיוון התנועה של דה חאה פנימה את ה-0:1 של גרמניה. בדקה ה-63 לירוי סאנה הוחלף אחרי שהתלונן על כאבים או אולי עייפות אחרי שלא שיחק הרבה זמן. ספרד הצליחה לאזן בדקה ה-96 משער של חוסה גאיה מקרוב אחרי הורדה של רודריגו וזה 1:1 דרמטית. השופט, אגב, הוסיף ארבע דקות אבל נתן למשחק להימשך.

אוקראינה - שוויץ 1:2

האוקראינים, שסיימו את קמפיין מוקדמות היורו במקום הראשון, נראו טוב גם במשחק הראשון של קמפיין ליגת האומות והשיגו ניצחון מול יריבה חזקה.

אוקראינה עלתה ליתרון בדקה ה-14 משער של אנדריי ירמולנקו עם העקב אחרי מסירת רוחב של אולכסנדר טימצ'יק וזה 0:1. האריס ספרוביץ' איזן בדקה ה-41 עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה וקבע 1:1. אולכסנדר זינצ'נקו החזיר את היתרון בדקה ה-68 עם בעיטה בנגיעה עם רגל שמאל לחיבורים וזה 1:2.

אנדריי ירמולנקו שחקן נבחרת אוקראינה. רויטרס
ירמולנקו חוגג את שער היתרון של אוקראינה/רויטרס

דרג ב'

רוסיה - סרביה 1:3

ארטיום דזיובה סידר לרוסים עוד ניצחון. החלוץ של זניט סנט פטרסבורג כבש פעמיים והוביל את נבחרתו לניצחון ביתי, בעוד הסרבים התחילו בהכנות לפלייאוף מוקדמות היורו בחודש הבא ברגל שמאל.

הרוסים עלו ל-0:1 בדקה ה-48 מפנדל של ארטיום דזיובה אחרי שזלימחן בקאייב הוכשל ברחבה. ויאצ'סלב קרבאייב סידר לרוסים את השני בדקהה-69 אחרי שפרץ משמאל לעבר המרכז ושחרר בעיטה נהדרת לעבר הפינה הרחוקה, 0:2. אלכסנדר מיטרוביץ', מי אם לא הוא, צימק לזכות סרביה מול שער ריק בדקה ה-78 אחרי מסירת רוחב של דרקו לאזוביץ' וזה 1:2. דזיובה הוסיף עוד אחד בדקה ה-81 עם בעיטה מקצה הרחבה אחרי טעות גדולה מאוד של בלם סרבי, שהחליק והשאיר לו את הכדור.

פינלנד - ויילס 1:0

גארת' בייל, שפתח בהרכב אחרי ייבוש ארוך בריאל מדריד והוחלף במחצית, ראה מהיציע את חבריו משיגים שלוש נקודות מול אחת הנבחרות המפתיעות ביותר של מוקדמות היורו. ויילס עלתה ליתרון בדקה ה-80 עם בעיטה מקרוב של קיפר מור אחרי מסירת רוחב של דניאל ג'יימס ממנצ'סטר יונייטד וזה 0:1.

בולגריה - אירלנד 1:1
לבולגריה: בוז'ידר קראייב (56), לאירלנד: שיין דאפי (93)

טורקיה - הונגריה 1:0
להונגריה: דומיניק סובוסלאי (80)

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס מול לוקאש הראדצקי שוער פינלנד. רויטרס
גארת' בייל מול לוקאש הראדצקי/רויטרס

דרג ג'

מולדובה - קוסובו 1:1
למולדובה: יאן ניקולסקו (20), לקוסובו: בנג'מין קולולי (71)

סלובניה - יוון 0:0

דושאן טאדיץ' שחקן נבחרת סרביה מול רומן זובנין שחקן נבחרת רוסיה. רויטרס
טאדיץ' וזובנין נאבקים על הכדור/רויטרס

דרג ד'

לטביה - אנדורה 0:0
ללטביה: יאניס איקאוניקס (56, החמיץ פנדל), ולדיסלבס גוטקובסקיס (הורחק, 71)

איי פארו - מלטה 2:3
לאיי פארו: קלמינט אולסן (25), אנדראס אולסן (87), ברנדור אולסן (90), למלטה: יורגן דגבריאל (37), אנדריי אגיוס (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully