וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור: "יש לנו יכולת לעשות משהו יפה, לא נופלים מסקוטלנד"

2.9.2020 / 16:05

חלוץ הנבחרת מוכן ליריבה הראשונה ("הביטחון שלנו עלה"), שומר על קשר עם אנדי הרצוג, נותן טיפים לשון וייסמן, נותן תקווה למכבי תל אביב לקראת זלצבורג ויודע: "ערן זהבי עשה קמפיין מטורף, נקווה שהשיא שלו יימשך"

שון וייסמן נבחרת ישראל/אתר ההתאחדות

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לקראת המשחק נגד סקוטלנד ביום שישי במסגרת ליגת האומות דרג ב'. היום (רביעי) ערכה הנבחרת אימון נוסף, ומסתמן שהמאמן וילי רוטנשטיינר הולך ומשתכנע לגבי ההרכב שלו, שאמור לכלול שלושה בלמים.

מי שצפוי להיות חלק מההרכב הוא מונס דאבור, שהתראיין היום לכלי התקשורת אחרי האימון. "אנחנו בפתיחתו של קמפיין חדש עם אנרגיות חיוביות וחדשות", אמר חלוצה של הופנהיים. "אנחנו לא נופלים מסקוטלנד. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים. זה בית מאוד קשה, אבל אלו נבחרות שאפשר להתחרות איתן".

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
אופטימי. מונס דאבור/יוסי ציפקיס

זה עדיין לא המשחק החשוב נגד סקוטלנד בעוד חודש.

"המשחק בחודש הבא נגד סקוטלנד יותר חשוב. אבל אנחנו רוצים להתחיל קמפיין ברגל ימין. כמובן שנשחק מול נבחרת טובה. יהיה לנו חשוב מאוד לעשות משחק טוב. אחרי שנתיים שעברנו עם הנבחרת, יש הרגשה יותר טובה. הרגשה של ביטחון. אנחנו מרגישים שהביטחון שלנו עלה. השתפשפנו ואנחנו נבוא עם יותר ביטחון. כל שחקן בנבחרת עבר לא מעט. יש לנו יכולת לעשות משהו יפה".

הבעיה שלנו היא במשחק ההגנה.

"אנחנו צריכים להיות יותר טובים במשחק ההגנה שלנו וזה מתחיל אצל החלוצים למעלה. זה לא רק צריך ליפול על שחקני ההגנה. אנחנו שווים גולים בהתקפה בכל משחק, אבל צריכים להגן יותר טוב מלמעלה".

איך המעבר מאנדי הרצוג לווילי רוטנשטיינר?

"אני בקשר עם אנדי. אנחנו מדברים פעם בשבועיים. הוא איחל לנבחרת בהצלחה כי עברנו איתו תקופה שהיה לנו כיף. למדנו ממנו ונהנינו ממנו. לוילי יש את השיטה שלו והחשיבה שלו אבל הבסיס ימשיך באותו הכיוון. אנחנו עובדים קשה ושמים דגש על דברים מסויימים".

ערן זהבי, מונס דאבור שחקני נבחרת ישראל חוגגים. קובי אליהו
"ערן עשה קמפיין מטורף". מונס דאבור עם ערן זהבי/קובי אליהו

ערן זהבי היה מצוין בקמפיין הקודם, אבל זה היה בעיקר ערן זהבי.

"זה לא סוד שערן עשה קמפיין מטורף. הוא היה בשיא שלו ונקווה שהשיא שלו יימשך כי זה חשוב לנו ולערן. שחקנים אחרים צריכים להביא את היכולות שלהם ולעזור לערן".

שון וייסמן עבר מאוסטריה לספרד בדומה למעבר שלך לסביליה. אילו טיפים נתת לו כדי שתהיה לו תקופה יותר טובה בספרד ממה שאתה חווית?

"שון עשה מעבר מאוד יפה ואני שמח בשבילו. אני מדבר איתו המון על זה. אני מאמין שהוא יכול לעשות דברים יפים עם ויאדוליד. זו קבוצה שמשחקת כדורגל ברמה מאוד גבוהה. נתתי לו טיפים. לדבר את השפה כמה שיותר מהר ולהיות חלק מרכזי בחדר ההלבשה. להיות מעורב יותר. אני מאמין שהוא ישתלב שם טוב".

מכבי תל אביב עשויה לשחק מול זלצבורג בפלייאוף ליגת האלופות אם תעבור את דינמו ברסט.

"יהיה משחק מאוד מעניין אם מכבי תל אביב תפגוש את זלצבורג. יהיה סופר מעניין. זלצבורג קבוצה ברמה הכי גבוהה שיש כרגע באירופה ואני מכיר אותה היטב. היא לא נופלת משום קבוצה בטופ האירופי. היתרון של מכבי תל אביב הוא שזלצבורג איבדה יותר מדי שחקנים חשובים וגם העונה יש סיכוי שהם ימכרו שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully