וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו חנא: "התחלתי ללמוד את ההמנון". רוטנשטיינר: "יש לנו יתרון מנטלי"

המצטרף הטרי לנבחרת בריאיון בגרמניה: "מרגיש שישראל היא בית עבורי". המאמן: "השחקנים שלנו רגילים למשברים, זה יתרון בזמן הקורונה"

פלייר שון וייסמן נבחרת ישראל/אתר ההתאחדות

וילי רוטנשטיינר מתכונן להופעת הבכורה שלו על הקווים כמאמן נבחרת ישראל, ונשמע אופטימי למדי. לקראת המשחק בשישי נגד סקוטלנד בליגת האומות, ערך רוטנשטיינר ריאיון קצר עם התקשורת האוסטרית וטען שלמשבר הקורונה יהיו בעיקר השפעות חיוביות על הנבחרת.

"העובדה שלא יהיה קהל במשחקים נגד סקוטלנד בטח לא תפגע בנו. ובזמן משבר הקורונה, אני חושב שהמנטליות הישראלית היא יתרון. הישראלים רגילים למשברים והם הסתגלו למצב ולתנאים החדשים מהר ובקלות יותר", אמר.

המנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר. לילך וייס, עיבוד תמונה
רואה את היתרונות. רוטנשטיינר/עיבוד תמונה, לילך וייס

רוטנשטיינר סיפר על ההכנות למשחק הראשון נגד סקוטלנד בצל הקורונה. "נעבור עוד שלוש בדיקות קורונה עד המשחק עצמו. אנחנו סגורים במלון בצורה הרמטית, אין לנו כמעט שום קשר לעולם החיצון", אמר.

היום ועד יום שישי, תקיים הנבחרת יחידת אימון ביום כאשר לשחקנים יש זמן פנוי כמעט בלתי מוגבל במלון, ללא אפשרות לצאת ולהסתובב בחוץ.

שחקני נבחרת ישראל ג'ואל אבו חנא עם עופרי ארד. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
קיבל תגובות מפרגנות מהמשפחה. ג'ואל אבו חנא, מימין/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

עוד בנבחרת: ג'ואל אבו חנא, ההפתעה של רוטנשטיינר בסגל, התראיין ל"בילד" הגרמני וסיפר על חוויותיו הראשונות מהנבחרת. הבלם, בן לערבי-ישראלי נוצרי ובן לאם גרמנייה, שיחק בנבחרות הצעירות של גרמניה וכיום משחק בזוריה לוגנסק האוקראינית.

"כבר עלתה בעבר האפשרות שאשחק נבחרת ישראל עד גיל 21, אבל זה לא צלח", סיפר. "אני מרגיש שייך גם לגרמניה וגם לישראל. אבא שלי נולד בישראל, ונסענו לשם כמעט פעמיים בשנה בתור ילדים. כשעלתה האפשרות לייצג את ישראל, הרגשתי שזו הזדמנות נהדרת".

אבו חנא סיפר שקיבל גם תגובות שליליות בעקבות ההצטרפות לנבחרת ישראל. "ממשפחתי ומחבריי קיבלתי רק תגובות חיוביות. אולי היו ביקורות פה ושם ברשתות החברתיות, אבל אני לא מתייחס לזה", אמר. "היו דיווחים שנבחרת פלסטין רצתה שאשחק אצלה, אבל לא קיבלתי שום פנייה. בכל מקרה, אין פה שאלה עבורי, כי אבא שלי מישראל ואני מרגיש שישראל היא סוג של בית עבורי".

כמו כן, סיפר אבו חנא שהוא לומד בימים אלה את ההמנון הישראלי. "אני משתדל לשנן אותו. מאמין שעד יום שישי אוכל לשיר אותו יחד עם כולם", סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully