וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר לשחקני נבחרת ישראל: "זה עכשיו או לעולם לא"

1.9.2020 / 7:26

המאמן החדש נשמע דרוך באסיפה שערך לשחקניו לקראת החודש הגורלי ש"יכול לשנות עבורנו את הכול. תזכרו מה אפשר להשיג"

נבחרת ישראל מתאמנת בגלאזגו לקראת משחק ליגת האומות מול סקוטלנד/דוברות ההתאחדות לכדורגל

וילי רוטנשטיינר חיכה זמן רב לרגע הזה. על הדשא בגלאזגו אמש (שני) פתח האוסטרי את העידן החדש שלו כמאמן נבחרת ישראל. זה לא שרוטנשטיינר היה נפקד או מרוחק מהנבחרת בזמן שאנדי הרצוג היה המאמן. אלא שעם כל המעורבות שלו אז, שום דבר לא דומה לזה שהוא כעת האיש שיעמוד על הקווים בשתי המשימות הקרובות של נבחרת ישראל.

רוטנשטיינר לא הרחיב אמש באסיפה שערך עם השחקנים בפן האישי שלו. מי שצמוד אליו יודע עד כמה הוא שמח לקבל את הצ'אנס, אבל הוא לא רצה לתת לכך משקל מול השחקנים. את דבריו מיקד לשתי המשימות שמחכות לנבחרת. "אנחנו הולכים לחודש שיכול לשנות עבורנו את הכול. בתוך חודש נשחק בליגת האומות ובפלייאוף היורו ונוכל לעשות דבר גדול. זה עכשיו או לעולם לא עבורנו. אז תתנו הכול ותזכרו מה אנחנו יכולים להשיג".

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
דרוך ונרגש. רוטנשטיינר/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אף שהמשימה החשובה היא פלייאוף היורו בחודש הבא שוב מול סקוטלנד, רוטנשטיינר ביקש לקחת ברצינות גם את ליגת האומות דרג ב' שתיפתח בשישי הקרוב במשחק מול הסקוטים ותימשך עם המשחק מול סלובקיה כמה ימים לאחר מכן. לרוטנשטיינר היה חשוב אתמול להרגיש ששחקני מכבי תל אביב יוצאים ממצב רוח שפוף עקב ההפסד למכבי פתח תקווה ואכן ככל שהשעות נקפו והשחקנים עלו על כר הדשא, הכל נשכח ושחקני האלופה התנהגו כרגיל, במיוחד בארוחת הערב המיוחדת שאירגן לשחקנים השף איתן מזרחי ממלון רויאל ביץ' בתל אביב, אשר הגיע לסקוטלנד כבר שלשום כשהוא מצויד בקילוגרמים רבים של בשר ודגים.

היום ועד יום שישי, תקיים הנבחרת יחידת אימון ביום כאשר לשחקנים יש זמן פנוי כמעט בלתי מוגבל במלון, ללא אפשרות לצאת ולהסתובב בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully