וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ תורגל בהרכב הנבחרת. חזן: "מתעסקים יותר מדי ביריבות"

עודכן לאחרונה: 2.9.2020 / 9:16

רוטנשטיינר תרגל לקראת סקוטלנד מערך של שלושה בלמים עם אלחמיד, טיבי וניר ביטון במרכז ההגנה. קשר מכבי תל אביב הוצב בעמדה אחורית. עוזר המאמן: "האצטדיון הריק יפעל לטובתנו, לא צריך להתחסד"

פלייר שון וייסמן נבחרת ישראל/אתר ההתאחדות

נבחרת ישראל קיימה הערב (שלישי) את האימון השני שלה בגלזגו לקראת המשחק מול סקוטלנד ביום שישי במסגרת ליגת האומות דרג ב'. במהלך האימון תרגל וילי רוטנשטיינר הרכב עם מערך של שלושה בלמים, כשנראה שבהתלבטות היחידה שלו לקראת המשחק נפל הפור, כשדור פרץ הועדף על פני דן גלזר.

מאמן הנבחרת הורה לפרץ לשחק בעמדה אחורית ביחס להצבה שלו אצל גאורגיוס דוניס, בעוד בהתקפה יפתחו יחד מנור סולומון, מונאס דאבור וערן זהבי. ניר ביטון גובר כרגע על שרן ייני והוא מיועד להיות הבלם השלישי לצד חאתם עבד אלחמיד ואיתן טיבי.

עוד לפני האימון השני, פרש וילי רוטנשטיינר בפני השחקנים את תוכנית המשחק שלו ובעיקר את המערך איתו הוא יעלה. כפי שפורסם כאן כבר שלשום, המאמן הטרי של ישראל מאמין בשיטת שלושת הבלמים והוא צפוי לשחק כך מול סקוטלנד.

שחקני נבחרת ישראל דן גלזר, יונתן כהן. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לא יפתח? דן גלזר עם יונתן כהן/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

רוטנשטיינר החליט לקיים מלבד אסיפות קבוצתיות גם אסיפות לחלק מהשחקנים על פי תפקידים, והבוקר ערך אסיפה רק עם שחקני ההגנה. מאחר שנבחרת ישראל נחתה בגלזגו ארבעה ימים לפני המשחק ומכיוון שלמעט יציאה לאימונים, אין עזיבה של המלון בשל הקורונה, למאמן הלאומי יש הרבה זמן פנוי והוא ממלא אותו בהרצאות ואסיפות עם השחקנים.

עוזר המאמן אלון חזן אמר לאחר האימון הערב: "ההכנות לא אופטימליות כי האימון האמיתי הראשון יהיה רק מחר. לקראת המשחק נעשה אימון בקצב אחר, אבל כל הסגל הגיע בריא ובכושר משחק, מזה נשתדל להפיק את המקסימום".

על סקוטלנד: "אנחנו משתדלים לא להתעסק הפעם בהם. אנחנו מכירים אותם ממפגשים קודמים, הדגש הפעם יהיה על הנבחרת שלנו, לנסות לשפר דברים ולהפוך את הדברים שאנחנו טובים בהם לעוד יותר טובים. אנחנו מתעסקים יותר מדי ביריבות גם כשמכירים אותן. כל אחד צריך להפיק מעצמו הרבה יותר כדי שנגיע להישג.

וילי רוטנשטיינר מתדרך את שחקני נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מנצל את הזמן הפנוי לאסיפות ושיחות. רוטנשטיינר מתדרך את השחקנים, הערב/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי, שרן ייני. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
זהבי וייני/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
שחקני נבחרת ישראל איתן טיבי, עופרי ארד. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אחד מהם צפוי לפתוח. טיבי ועופרי ארד/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

על המטרות בליגת האומות: "המטרה העיקרית שלנו היא להישאר בדרג ב', כי בפעם הקודמת ירדנו לדרג ג' והתמודדנו מול נבחרות בסדר גודל הרבה יותר גדול. כשאנחנו נשארים בדרג ב' אנחנו משאירים יריבה אחת כזו מאחורינו, ונקווה שזה יצליח. נקווה מאוד להישאר בדרג הזה, ואם אפשר לעשות יותר מזה, אז עוד יותר טוב".

על העובדה שהמשחקים ישוחקו ללא קהל: "זה יעבוד לטובתנו. לא צריך להתחסד ולומר שאנחנו אוהבים לשחק מול קהל, כי כשאתה בא ומשחק מול יריבה סקוטית עם הקהל שלה בבית, זה נותן לה דחיפה מאוד משמעותית. צריך להודות על האמת - במקרה הזה, זה פועל לטובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully