וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הוגרלה מול רד בול זלצבורג בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות

אם יצליחו להתגבר על דינמו ברסט בסיבוב השלישי, יפגשו הצהובים את קבוצת הפאר האוסטרית בקרב קשה מאוד על מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות. שלב הפלייאוף ייערך הפעם בשיטת בית-חוץ, המשחקים יתקיימו ב-22/23 בספטמבר וב-29/30 בספטמבר. הכירו את היריבה

בווידאו: גאורגיוס דוניס אחרי ההפסד של מכבי תל אביב/צילום: דוברות מכבי ת״א עריכת וידאו: ניר חן

מכבי תל אביב הוגרלה היום (שלישי) מול רד בול זלצבורג בפלייאוף העליה לשלב הבתים של ליגת האלופות, זאת בתנאי שתעבור כמובן את דינמו ברסט הבלארוסית בסיבוב השלישי, במשחק שייערך ב-16 בספטמבר בשעה 20:00 בבלומפילד. יש לציין כי ניצחון על הבלארוסים מבטיח בכל מקרה מקום בשלב בתים (לפחות זה של הליגה האירופית) וחורף חם, אבל בפלייאוף כבר יהיו שני משחקים ולא אחד. הם יתקיימו ב-22/23 בספטמבר וב-29/30 בספטמבר, המפגש הראשון בתל אביב.

אחרי שלוש הגרלות כמדורגת, אלופת ישראל מצאה עצמה הפעם בצד השני בהגרלת הפלייאוף, ועל כן היריבה הקשה יותר. האופציות הנוספות של הצהובים בהגרלה היו אולימפיאקוס, סלביה פראג והעולה מהמשחק של דינמו זאגרב הקרואטית מול פרנצווארוש ההונגרית.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. לילך וייס רוזנברג
יהיה לא פשוט/לילך וייס רוזנברג

הכירו את היריבה

אלופת אוסטריה היא יריבה מוכרת לקבוצות הישראליות בשלב הפלייאוף. מכבי חיפה עברה אותה בדרך לשלב הבתים ב-2009/10 ועונה לאחר מכן הייתה זו הפועל תל אביב שעשתה בדיוק אותו דבר. הפעם היחידה שזלצבורג עברה יריבה ישראלית הייתה ב-1994/95, היא עוד נקראה קזינו זלצבורג וניצחה את מכבי חיפה פעמיים במוקדמות ליגת האלופות.

את רד בול זלצבורג, שזכתה באליפות אוסטריה בכל שבע השנים האחרונות ובשתי העונות הקודמות גם חגגה דאבל, מאמן האמריקני ג'סי מארש, והסגל שלו עתיר כישרון גם אחרי המכירות הבלתי פוסקות של השנים האחרונות. דומיניק סובוסלאי ההונגרי ופאטסון דאקה שהתחרה עם שון וייסמן על תואר מלך השערים הם השמות הבולטים, אבל יש עוד רבים בגילאי 18-22 שיתקדמו לליגות הבכירות בשנים הבאות. לשם השוואה, באתר "טרנספרמרקט" מוערך שווי הסגל של אלופת אוסטריה ב-139 מיליון יורו, בהשוואה ל-17 מיליון יורו של מכבי תל אביב.

אליסון שוער ליברפול מול וואנג הי-צ'אן שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
ניסיון עשיר בליגת האלופות. זלצבורג מול ליברפול, אשתקד/רויטרס

אשתקד הגיעה זלצבורג לשלב הבתים של ליגת האלופות וצברה שבע נקודות בבית שכלל גם את ליברפול, נאפולי וגנק, עם שני ניצחונות על אלופת בלגיה ותיקו מול קבוצת הפאר האיטלקית. לאחר מכן המשיכה לשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, שם הודחה מול איינטרכט פרנקפורט אחרי 6:3 בסיכום צמד המשחקים.

מהלך הקיץ הנוכחי ערכה זלצבורג מספר משחקי אימון, כשבאחרון שבהם כבר הוליכה 0:2 על ליברפול, לפני שסיימה ב-2:2 מול אלופת אנגליה. לפני כן הובסה 4:1 בידי אייאקס והביסה 1:4 את ניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully