וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תארח את ז'לייזניצ'אר ב-9.9. ג'וש כהן האריך חוזה

עודכן לאחרונה: 31.8.2020 / 14:56

נקבע תאריך למשחק נגד הבוסנים. הירוקים משוועים לחיזוק, פלאניץ' עדיין על הכוונת. מחמאות לאשכנזי, וילדסחוט ולביא

התגובות של מכבי חיפה אחרי הניצחון מול הפועל חדרה/דוברות מכבי חיפה

1. אשכנזי, וילדסחוט ולביא הרשימו, ההגנה "הרכה" קצת פחות

הרבה לחץ השתחרר אתמול (ראשון) במכבי חיפה אחרי הניצחון 1:2 על הפועל חדרה. הירוקים הגיעו למחזור פתיחת העונה בליגת העל אחרי הכנה פחות מוצלחת בגביע הטוטו וידעו שרק יעצור את הביקורות והחשדנות כלפי הקבוצה החדשה. "היה חשוב מאוד לצאת לפגרה עם ניצחון. בחלק מהמשחק הצגנו גם יכולת לא רעה בכלל", אמר אחד השחקנים.

בקבוצה החמיאו ליובל אשכנזי שרשם את משחקו הטוב ביותר מאז שחזר מהפציעה ושיבחו את יאניק וילדסחוט שהיה טוב מאוד בדקות עד שהוחלף. גם הקפטן נטע לביא צוין לטובה, אולם לצד המחמאות נשמעו ביקורות על משחק ההגנה ובחיפה מבינים שהם חייבים להשתפר בצד הזה. "אין ספק שחייב להיות שינוי דרסטי בהגנה שלנו. לא יכול להיות שתהיה רכות כזו", אמר גורם בקבוצה.

מי שעומד מאחורי קו ההגנה או ג'וש כהן, ממנו קיימת שביעות רצון. השוער היהודי-אמריקני חתם היום עד 2022 ואמר: "אני מאוד שמח להיות פה. מכבי חיפה היא הבית שלי בישראל ואני מאושר להישאר כאן".

יאניק וילדסחוט שחקן מכבי חיפה לפני ג'ונתן סיסה שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מהמצטיינים אצל הירוקים. יאניק וילדסחוט/שלומי גבאי

2. נואשים לחיזוק: פלאניץ' עדיין מועמד, ישראלי בכיר יצורף?

בקבוצה עדיין משוועים לחיזוק, ומתכוונים לעשות הכול כדי להחתים שחקנים בימים שנותרו עד סגירת החלון. ההרכב שפתח אתמול, לשם השוואה, הוא אותו הרכב שפתח לפני מכבי נתניה לפני קרוב לשנה - ובמועדון מבינים שזהו מצב לא בהכרח בריא.

בחיפה מחפשים שחקנים בארבע עמדות: בלם, קשר אחורי, מגן ושחקן התקפה- בתקווה שיוכלו להנחית למלא לפחות שתיים מהעמדות. הבלם בוגדן פלאניץ' עדיין מועמד ובחיפה מקווים שהתסבוכת החוזית שלו מול סטיאווה בוקרשט תיפתר ויהיה אפשר להחתימו. בחיפה יבחנו בימים הקרובים האם לנסות גם להחתים ישראלי בכיר או שמא להתמקד במציאת שני זרים.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל חדרה

לכתבה המלאה
שחקן סטיאווה בוקרשט, בוגדן פלאניץ'. GettyImages
מכבי חיפה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה? בוגדן פלאניץ'/GettyImages

3. המהלך האסטרטגי של בכר: למה עוואד באמת נכנס כמחליף?

כידוע, מוחמד עוואד צפוי לעזוב. השחקן חתם על חוזה חדש בקבוצה, אולם מתכנן לצאת בהשאלה לאירופה. אמש ברק בכר הכניס את עוואד כחלק מחילוף משולש בדקות הסיום, אולי כחלק ממהלך אסטרטגי: בעקבות כניסתו של עוואד, נבלמה האפשרות שיוכל לשחק בשלוש קבוצות העונה. התקנון של פיפ"א מאפשר לשחק בשתי קבוצות לכל היותר בעונה, ולכן אם עוואד יעבור לאירופה ולא יתאקלם, הוא יוכל לחזור רק למכבי חיפה ולא לקבוצה אחרת.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה פצוע. שלומי גבאי
מסר מרגיע. רוקאביציה אחרי הפציעה/שלומי גבאי

4. רוקאביציה הרגיע, אולם יישלח בכל זאת לבדיקת מומחה

דאגה רבה נרשמה במכבי חיפה אחרי שניקיטה רוקאביציה נפצע והוחלף, אולם מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה ומי שכבש אמש את שני השערים של הקבוצה, הרגיע ואמר שמדובר לדעתו במכה יבשה בלבד. במועדון לא ייקחו סיכון וישלחו את רוקאביציה לבדיקת מומחה שתכריע סופית מה חומרת הפציעה.

5. יש תאריך למשחק נגד ז'לייזניצאר

מכבי חיפה תהיה חלק מהגרלת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, אבל היא באמת תשחק בשלב הזה רק אם תעבור את ז'לייזניצ'אר. הבוסנים שכבר נחתו בישראל בשבוע שעבר והמריאו הביתה בגלל הבדקה המונית בקורונה, ישובו ארצה אחרי שנקבע שהמשחק יתקיים ב-9 בספטמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully