וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בהגרלת הליגה האירופית: באר שבע חוששת מאריס, מכבי חיפה מול גלאטסראיי?

צומצמו היריבות האפשריות של הישראליות בסיבוב המוקדמות השני: מחזיקת הגביע יכולה לקבל את אריס, לאצ'י או לוקומוטיב פלובדיב, הירוקים את גלאטסראיי, דינמו מוסקבה או קייראט

בווידאו: קמפיין מנהלת הליגות לכדורגל לתמיכה בנפגעות תקיפה מינית/מנהלת הליגות לכדורגל

רק קבוצה ישראלית אחת ניצחה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי האחרון, אבל בהגרלת הסיבוב השני מחר (שני, 14:00) תהיינה שתי נציגות: הפועל באר שבע ומכבי חיפה. מחזיקת הגביע, שהביסה 0:3 את דינמו באטומי הגאורגית, תהיה מדורגת בשלב הזה וגם בהגרלת הסיבוב השלישי למחרת. הירוקים, שיקיימו את המשחק הדחוי מול ז'לייזניצ'אר ב-9 בספטמבר, נמצאים בצד השני של ההגרלה ולא מדורגים.

הצמצום של הפועל באר שבע התבצע והיא תוכל לפגוש את אחת מהשלוש: אריס סלוניקי (יוון), לאצ'י (אלבניה), לוקומוטיב פלובדיב (בולגריה).

אריס היא כמובן הקשה מבין האופציות, והקבוצה מבירת הנגב כבר שיחקה מולה בעבר. זה קרה במוקדמות גביע אופ"א ב-1994/95, בהופעה הראשונה אי פעם של הפועל באר שבע באירופה, ואז היוונים ניצחו פעמיים. לאצ'י האלבנית הייתה היריבה בסיבוב הראשון בעונה שעברה ובאר שבע ניצחה אותה 1:2 בסיכום. לוקומוטיב פלובדיב זכתה בגביע הבולגרי ומעולם לא פגשה יריבה ישראלית.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. לילך וייס רוזנברג
קייראט היא האופציה המועדפת. שחקני מכבי חיפה/לילך וייס רוזנברג

מכבי חיפה, אם תעבור כמובן את ז'לייזניצ'אר, תוכל לקבל בהגרלה את גלאטסראיי הטורקית, דינמו מוסקבה הרוסית או קייראט אלמטי הקזחית.

הירוקים נמנעו מיריבות קשות יותר כמו טוטנהאם ומילאן, אבל כמובן שגלאטסראיי היא המאיימת מבין האופציות. האימפריה הטורקית שיחקה מול מכבי נתניה במוקדמות הליגה האירופית 2009/10 ועברה אותה עם 1:10 בסיכום. דינמו מוסקבה העשירה הדיחה את עירוני קרית שמונה במוקדמות הליגה האירופית עם 2:3 בסיכום ב-2014/15, ואילו קייראט, אליה הצטרף לאחרונה ואגנר לאב, הפסידה למכבי תל אביב 3:2 בסיכום ב-2016/17 ולהפועל באר שבע של ברק בכר 3:1 בעונה שעברה.

לו"ז הליגה האירופית:

הגרלת סיבוב המוקדמות השני: 31 באוגוסט
המשחק: 17 בספטמבר

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 1 בספטמבר
המשחק: 24 בספטמבר

הגרלת שלב הפלייאוף: 18 בספטמבר
המשחק: 1 באוקטובר

הגרלת שלב הבתים: 2 באוקטובר
משחקי שלב הבתים: 22 באוקטובר עד 10 בדצמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully