וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונה נוספת לריאליטי: בית"ר ההמומה מעוד הפסד לא מכירה במציאות

29.12.2020 / 7:49

המצלמות של סדרת הדוקו הן המראה של בית"ר ירושלים, בה מתעסקים בהכול חוץ מכדורגל. הבעלים מחכה לכסף בינואר, אך הבעיה האמיתית מחייבת אותו לתת לאנשי מקצוע לקבל החלטות. אתר האינטרנט של בן ח'ליפה לא פעיל כמה ימים: "סופג איומים והחליט להוריד פרופיל"

תקציר ה-1:2 של מ.ס. אשדוד על בית"ר ירושלים/ספורט1

1. הדרך של שחקני בית"ר ירושלים בירידה מהדשא אמש (שני) אחרי ההפסד למ.ס אשדוד (2:1) לוותה בזריקת בקבוקים, בעיטות בפחים והרבה מאוד עצבים. האכזבה בסיום הייתה גדולה, כאשר בחדר ההלבשה ושחקנים בכירים כמו אלירן עטר, עידן ורד ואוראל דגני דיברו בעצבים. עטר אמר: "איזה בושה, משחק כזה אנחנו מפסידים?, דגני הוסיף: "היה לנו משחק ביד, לא מבין איך הסתבכנו ככה?", והוותיקים סיכמו: "חייבים להרים את הראש ולצאת מהמצב הזה, הסתבכנו בצורה רצינית, כבר נגד הפועל חיפה חייבים להביא שינוי".

למרות השליטה במרבית הדקות וההחמצות, שחקני בית"ר לא חיפשו תירוצים: "מילא אם זה היה משחק ספציפי, אבל כשמשחק אחרי משחק לא מביאים נקודות כולם צריכים להרגיש רע ולהוציא את הקבוצה מהבוץ, אחרת חצי קבוצה לא תהיה כאן". לגבי סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, ישנה אכזבה מהצוות המקצועי והם עברו לסיטואציה בה הפסד להפועל חיפה עשוי לחרוץ את גורלם.

אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
"איזה בושה, משחק כזה אנחנו מפסידים?". אלירן עטר/דני מרון

עיקרי הדברים

  • שחקני בית"ר זעמו אחרי ההפסד לאשדוד: "היה לנו משחק ביד"
  • כעס על הכנסת מצלמות סדרת הדוקו: "זה לא נוח לאף אחד"
  • הרעשים סביב לקבוצה מעידים על סדר העדיפות של המועדון
  • חמד בן ח'ליפה הוריד פרופיל: "זאת לא עסקה פשוטה עבורו"

עוד בוואלה!

צפו בתקציר: מ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים בטדי

לכתבה המלאה

2. כאשר ספגה בית"ר את השער השני משה חוגג נראה מתוסכל ובוהה. הוא גם ידע היטב שיש מצלמות מסביבו, אבל לא אילו של הגוף המשדר אלא של סדרת דוקו שעושים על הבעלים והמועדון ומלווה את הקבוצה במשחקים ובאימונים. שחקנים כבר החלו לרטון על הסדרה הזו ואמרו: "במצב של הקבוצה, כשכולם לחוצים ועצבניים, לא צריכים להכניס מצלמות לחדר ההלבשה. הם מצלמים שיחות, אסיפות, זה לא נוח לאף אחד, אפילו כשמתלבשים הן שם. צריכים לתת שקט, הגיע הזמן שיתעסקו כאן בכדורגל".

להתעסק בכדורגל? כבר תקופה ארוכה שישנה תחושה שהמשחק עצמו הפך למשני בבית"ר. כל הזמן יש רעשים מסביב, בכל פעם מסיבה אחרת, עצם העובדה שמכניסים מצלמות לחדרי ההלבשה בתקופה כזאת מעידה על סדר העדיפויות של המועדון, ששם את יחסי הציבור וההייפ התקשורתי הרבה מעבר להצלחה המקצועית. ה-א'-ב' של סיטואציות כמו זאת הוא לייצר כמה שיותר שקט. אבל בבית"ר, מועדון שבמשך שנתיים וחצי רק הלך אחורה מקצועית, שהקהל שלו כבר על סף הרמת ידיים, שמוכרח לשמור על שקט וצניעות, קורה בדיוק להיפך.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. לילך וייס רוזנברג
הפנטזיות על הכסף של בן ח'ליפה לא ישנו את הקבוצה. משה חוגג/לילך וייס רוזנברג

3. חוגג צייץ בסיום כי הוא מחכה לינואר וכי המהלך שעשה בדובאי הוא במטרה להביא את בית"ר לימים אחרים. אז ביום חמישי תתכנס הוועדה להעברת זכויות, וייתכן שבפגישה נוספת בשבוע הבא היא תאשר את בעלותו של חמד בן ח'ליפה. אך אם וכאשר זה יקרה, וגם אם יזרמו כמה עשרות מיליוני שקלים בשנה, זה לא הצעד שישנה את הקבוצה.

בית"ר צריכה קודם כל שהניהול המקצועי יהיה בידיים הנכונות. גם חוגג הביא עשרות מיליוני שקלים בשנתיים הקודמות, והקבוצה לא נאבקה על תארים. ללא מנהל מקצועי שיקבל שליטה מלאה על התקציב ויבנה סגל מאוזן ובריא עם ראייה קדימה אין לעסק הזה סיכוי להצליח, גם עם כל הפנטזיות של חוגג על הכסף של בן ח'ליפה ייצאו לפועל.

שייח חמד בן חליפה אל נהיאן. האתר הרשמי של שייח חמד בן חליפה אל נהיאן, אתר רשמי
בינתיים הוא לא לוקח צעד אחורה/אתר רשמי, האתר הרשמי של שייח חמד בן חליפה אל נהיאן

4. בשבוע האחרון חוגג חזר לקשר יומיומי עם השיח' לאחר תקופה, אך גם הוא לחוץ ומחכה שכל הדברים יוסדרו והכסף יעבור. בן ח'ליפה התלבט רבות בשבועות האלה וקיבל לא מעט עצות לרדת מהעיסקה, אך בינתיים הוא לא לוקח צעד אחורה.

אתר האינטרנט שלו אינו בפעילות כבר מספר ימים, כאשר ההסבר מכיוון האמירויות הוא שהוא נתון לאיומים רבים והחליט להנמיך פרופיל: "אנשים צריכים להבין את המשמעויות של המגעים הללו בעולם הערבי, זאת לא עיסקה פשוטה עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully