וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורקיה טוענים: ערן זהבי סיכם על עזיבתו ונפרד מגוואנגז'ו R&F

הקבוצה הסינית הבהירה שלא תערים קשיים ותאפשר לכוכב נבחרת ישראל לחתום בפנרבחצ'ה: "רוברטו קרלוס עשה הכל לטובת העסקה"

עידן ורד לאחר הדחתה של בית"ר ירושלים מאירופה/דוברות בית"ר ירושלים

ערן זהבי ממשיך להתקרב לפנרבחצ'ה. בתקשורת הטורקית מדווחים היום (שבת) שכוכב נבחרת ישראל שוחח עם ראשי גוואנגז'ו R&F וביקש להשתחרר מוקדם יותר מחוזהו, שמסתיים ב-31 בדצמבר: "הקבוצה הסינית הבהירה כי לא תערים קשיים. זהבי נפרד מגוואנגז'ו". על פי דיווחים, הסקורר הישראלי ירוויח בטורקיה כ-2.5 מיליון יורו לעונה, בניגוד ל-7.5 מיליון יורו לעונה שהרוויח בסין, וידרוש מענק חתימה בקבוצתו החדשה.

על פי התקשורת הטורקית, איש המפתח בעסקה היה רוברטו קרלוס, מגנה האגדי של נבחרת ברזיל ושחקן פנרבחצ'ה לשעבר. "רוברטו קרלוס סיפר לזהבי על פנרבחצ'ה. המגעים בין הצדדים אמורים לתפוס תאוצה בימים הקרובים", נכתב בטורקיה. "רוברטו קרלוס עשה כל שביכולתו כדי להשלים את ההעברה. בזכותו, זהבי הפך לאוהד פנרבחצ'ה עוד לפני שהגיע לטורקיה".

עוד נטען כי אמרה בלוזוגלו, שחקן העבר האגדי של המועדון, שהודיע על פרישה לפני מספר שבועות ועבר לתפקיד ניהולי, כבר נפגש עם נציגיו של זהבי לקראת החתימה.

ובינתיים, בישראל

View this post on Instagram

Take it easy ?

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

הישראלי יעזוב את R&R אחרי ארבע שנים נפלאות, במהלכן הפך לאחד השחקנים הבולטים בליגה הסינית משופעת הכוכבים וכנראה לגדול שחקני הקבוצה בכל הזמנים. חוזהו של החלוץ בן ה-33 היה אמור להסתיים בסוף שנת 2020, אבל הצדדים החליטו על פרידה כבר עכשיו, כך שהוא יוכל להתחיל את העונה באירופה עם קבוצה חדשה ולא יצטרך להגיע באמצע העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully