וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה לאליפות: מיכה וכיאל מובילים את נבחרת השחקנים החופשיים

רשימה כזו של שחקנים בלי קבוצות עדיין לא הייתה לנו בסוף אוגוסט, אז הפכנו אותה לקבוצה ששווה פלייאוף עליון. הרוש בין הקורות, בן הרוש במרכז ההגנה, גם ורמוט, חמד ודמארי פותחים

תגובת גיא לוזון אחרי הניצחון על הפועל ת"א בתום דו קרב פנדלים/דוברות מכבי פתח תקוה

מדי קיץ ישנם שחקנים שמגיעים לפתיחת העונה בלי קבוצות ומשתלבים בהמשך, אבל השנה הרשימה חריגה ביותר. אוגוסט תכף נגמר, כמה מהליגות באירופה כבר יצאו לדרך, ליגת העל תתחיל בסוף השבוע ובצד יושבים כמה ישראלים בכירים ביותר. שחקני נבחרת, אלופים ומחזיקים גביע. עד שהם ימצאו את דרכם החדשה, קיבצנו אותו להרכב במערך 4-4-2 יהלום (עם שחקנים קצת התקפיים) ובנינו קבוצה חזקה ביותר שמי יודע, אולי הייתה יכולה אפילו להיאבק פה על אליפות. נבחרת השחקנים החופשיים.

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם. GettyImages
בעיני רבים, הוא השוער הישראלי הכי טוב. הרוש/GettyImages

שוער - אריאל הרוש

בעיני רבים השוער הישראלי הטוב מכולם, אבל כשהקבוצות הגדולות כאן מלאות ואלו מהדרג השני לא יכולות לעמוד בדרישות שלו, הרוש צריך למצוא מקום חדש מעבר לים. שיחק לאחרונה בספרטה רוטרדם וסיים את דרכו בהולנד אחרי שהעונה הופסקה בשל התפרצות נגיף הקורונה.

מגן ימני - עדי נמני

עזב את הפועל רעננה אחרי שנים ארוכות ובאופן מפתיע עדיין לא מצא קבוצה חדשה. מגן טוב וסולידי, עם קרוב ל-200 הופעות בליגת העל, שבוודאי יכול לתרום ללא מעט קבוצות.

בלם - טל כחילה

ספק אם כחילה יישאר מובטל עוד זמן רב, אבל בינתיים הוא בלי קבוצה והוא פותח בהרכב שלנו. שוחרר מאטרומיטוס היוונית אחרי עונה בה בקושי שיחק, אבל ימצא את מקומו באחת מקבוצות ליגת העל במהרה.

בלם - עומרי בן הרוש

ניהל מגעים עם הפועל תל אביב, היה במו"מ עם מכבי נתניה ובינתיים דווח שהוא שומר על כושר בהפועל חדרה. אחרי שנתיים בלוקרן הבלגית, כשבקורות החיים שלו מופיעות מכבי תל אביב, מכבי חיפה ו-27 הופעות בנבחרת ישראל, מפתיע מאוד שבסוף אוגוסט לבן הרוש אין קבוצה.

מגן שמאלי - חגי גולדנברג

הוא אמנם מגן ימני במקור, אבל בשנים האחרונות גולדנברג מילא כל תפקיד אפשרי בחוליית ההגנה ולכן הצבנו אותו בצד השני. סיים את דרכו בהפועל חדרה בסוף העונה ועדיין מחפש את התחנה הבאה. בדיוק כמו עדי נמני, גם לו בוודאי יש מקום בלא מעט קבוצות מליגת העל.

בירם כיאל שחקן ברייטון מול ג'ונג'ו שלבי שחקן ניוקאסל. רויטרס
הליגה לא תהיה פרמיירליג והשכר לא יהיה אותו שכר, אבל כיאל כנראה ימצא קבוצה חדשה באירופה. ואם לא? מכבי חיפה מחכה/רויטרס

קשר אחורי - בירם כיאל

לבירם כיאל לא צריך לדאוג יותר מדי, הוא ימצא קבוצה. השכר כבר לא יהיה אותו שכר, הליגה כבר לא תהיה הפרמיירליג, אבל הקשר שסיים חוזה בברייטון כנראה ימשיך בחו"ל לעוד עונה או שתיים. ואם לא, מכבי חיפה תמיד מחכה.

קשר אמצע - מאור בוזגלו

השחקן היחיד ממשוחררי הכוח העליון של הפועל תל אביב שעדיין לא מצא קבוצה חדשה. גם בעונה החולפת בוזגלו התמודד עם פציעות (ומחלת הנשיקה) וכשכבר שיחק, זה לא היה ממש זה. לא בטוח שבמצב הנוכחי כבר יש לו דרך חזרה למועדון גדול ולחוזה גבוה.

קשר אמצע - דור מיכה

בניגוד לעומר אצילי, ה"גיבור" השני של פרשת ה"כדורגלנים והקטינות" עדיין יושב בבית. בישראל קשה לראות קבוצה שתרצה אותו ושהוא ירצה אותה, באירופה אין קופצות על המציאה ומיכה הוא אחד מסימני השאלה הגדולים של הכדורגל הישראלי היום.

קשר קדמי - גילי ורמוט

כדורגלן העונה בדימוס, גאון מעוטר שזכה בגביעים ואליפויות, שבה לבבות, שבר לבבות ובגיל 35 צריך למצוא את הישורת האחרונה לקריירה. בהפועל חיפה החליטו לא להציע לו חוזה חדש, להפועל תל אביב הוא לא יכול לחזור. יכול להיות שלא נראה יותר את גילי ורמוט בליגת העל?

שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי. דני מרון
זו לא היכולת כמו התיאבון ולא בטוח שאחד החלוצים הטובים ביותר שהיו פה, עדיין רוצה לשבת לשולחן. דמארי/דני מרון

חלוץ - תומר חמד

אחרי שנים ארוכות, חמד הגיע לקיץ כשאין לו ביקוש גבוה. חלוץ נמדד במספרים ובעונה האחרונה לא היו לו כאלה בכלל. עכשיו קבוצות באירופה מסתכלות יותר על הגיל (33) ופחות על הרזומה (27 שערי לה ליגה, 35 שערי צ'מפיונשיפ) ואם חמד ירצה להישאר ביבשת הישנה, הוא יצטרף להתפשר גם על הרמה וגם על הכסף. כמו במקרה של כיאל, כך גם כאן: למכבי חיפה הוא תמיד יוכל לחזור.

חלוץ - עומר דמארי

מחאת האוהדים של הפועל תל אביב בקיץ שעבר השאירה אותו במתחם חודורוב, אבל למעשה רק דחתה את הקץ. דמארי בן 31 ועל הנייר יש לו עוד כמה שנים טובות, אבל על הדשא זה לא נראה ככה. זו לא היכולת כמו התיאבון ולא בטוח שאחד החלוצים הטובים ביותר שהיו פה, עדיין רוצה לשבת לשולחן.

על הספסל: גיא חיימוב, עידן כהן, ויקי כחלון, אלי בלילתי, אביחי ידין, איסמעיל ריאן, לידור כהן.

נותרו מחוץ לסגל: עוביידה חטאב, צליל נחמיה, דן עזריה, אלי אלבז, עדן שרם, מוחמד כליבאת, עוז פרץ, יואל אבוחצירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully