וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות הודיע: המשחק של מכבי חיפה נגד ז'לייזניצ'אר נדחה

עודכן לאחרונה: 27.8.2020 / 11:14

אופ"א תקבע מועד חדש למשחק בעקבות התפרצות הקורונה אצל יריבת הירוקים. בבוסניה תוהים: ז'לייזניצ'אר תעדיף הפסד טכני?

מסיבת העיתונאים של מכבי חיפה לקראת ז'לייזניצ'אר/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל רזניק

סופית: המשחק בין מכבי חיפה לז'לייזניצ'אר בסיבוב המוקדמות הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, לא יתקיים הערב (חמישי). המשחק אמור היה להיפתח בשעה 20:00, אולם משרד הבריאות הודיע שיש לדחות אותו בעקבות חשש לקורונה. הבוסנים שכמה משחקניהם נמצאו חיוביים לנגיף יחזרו למולדתם במטוס פרטי, ואופ"א תקבע מועד חדש למשחק.

כזכור, שישה שחקנים מהקבוצה הבוסנים נמצאו חיוביים לקורונה עוד לפני ההמראה לישראל, ולכן לא הגיעו ארצה. אתמול התברר ששחקנים נוספים בקבוצה חיוביים, מה שמנע מהקבוצה לערוך אימון מסכם לקראת המשחק.

על פי הערכות של עיתונאים בבוסניה, ז'לייזניצ'אר עשויה לבקש הפסד טכני בעקבות דחיית המשחק. אם המשחק יתקיים בימים הקרובים, העלויות הכספיות יהיו גבוהות מאוד עבורם. בהתחשב בכך שהקבוצה תחסר ממילא את מרבית הסגל, היא שוקלת לוותר מראש. אף גורם בקבוצה הבוסנית עדיין לא הצהיר על נכונות לבקש הפסד טכני, אולם העיתונאים המקומיים מעריכים שהיא תעדיף זאת על משחק בסגל חסר כל כך.

שחקני מכבי חיפה באימון. שלומי גבאי
מחכים להחלטה. שחקני מכבי חיפה/שלומי גבאי

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות איתמר גרוטו נימק את ההחלטה במכתב ששיגר להתאחדות לכדורגל. "הבדיקות הוכיחו שיש התפרצות קורונה בקבוצה הבוסנית, ולכן נדרשת דחייה של המשחק. אם ז'לייזניצ'אר רוצה לחזור לבוסניה, אנו מאשרים לה לעשות זאת ללא דיחוי, אך יש לקחת בחשבון שעליה לחזור במטוס פרטי, ועליה לוודא שהצוות על המטוס יהיה מודע לעובדה שחמישה נוסעים חיוביים לקורונה".

במכבי חיפה לא התערבו בנושא אך בקרב השחקנים הייתה הסכמה שחייבים לדחות את המשחק או לבטלו על מנת שלא לסכן אותם.

שלטי מחאה של אוהדי מכבי חיפה. ארגוני האוהדים של מכבי חיפה, עיבוד תמונה
האוהדים כבר חסרי סבלנות/עיבוד תמונה, ארגוני האוהדים של מכבי חיפה
שלטי מחאה של אוהדי מכבי חיפה. ארגוני האוהדים של מכבי חיפה, עיבוד תמונה
שלטי מחאה של אוהדי מכבי חיפה/עיבוד תמונה, ארגוני האוהדים של מכבי חיפה
שלטי מחאה של אוהדי מכבי חיפה. ארגוני האוהדים של מכבי חיפה, עיבוד תמונה
שלטי מחאה של אוהדי מכבי חיפה/עיבוד תמונה, ארגוני האוהדים של מכבי חיפה

עוד במכבי חיפה: ארגוני האוהדים מתחילים במחאה בעקבות היעדר הרכש, ותלו שלטי גנאי במתחם האימונים בכפר גלים וברחוב המסגר בתל אביב, שם שוכנים המשרדים של יעקב שחר. "מקום שני זה לא הישג!", ו"לאימפריית כדורגל דרוש שמאי", היו בין המסרים שנכתבו, כשהאוהדים מבהירים לראשי הקבוצה שרק אליפות באה בחשבון מבחינתם.

בקבוצה יבחנו בימים הקרובים את האפשרות לצרף את טאלב טואטחה מלודוגורץ. בחיפה לא אופטימיים לגבי האפשרות להחזיר את המגן השמאלי בשל עלויותיו הגבוהות, אולם יבררו את הנושא לעומק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully