וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתכננת: הצעה לערן זהבי והחתמת בלם זר

27.8.2020 / 6:38

הצהובים מוכנים להעניק לחלוץ גוואנגז'ו R&F שכר של 700 אלף יורו לעונה ומנהלים שיחות עם קיריאקוס פאפאדופולוס, אבל שניהם עדיין רחוקים. השחקנים מתלהבים מדוניס והצוות: "תוכנית המשחק שלו עבדה אחד לאחד". עידו שחר ובר כהן הושאלו להפועל חיפה

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס לאחר זכייתה של מכבי תל אביב בגביע הטוטו/דוברות מכבי תל אביב

במכבי תל אביב קיבלו אמש (רביעי) בסיפוק רב את הדחתה של סלטיק ממוקדמות ליגת האלופות והפיכת מכבי תל אביב למדורגת בסיבוב השלישי שייערך בעוד כשלושה שבועות. השחקנים קיבלו את הבשורה בדרכם לשדה התעופה בקובנה, שם המתין להם המטוס שהיה צריך להנחית אותם לפנות בוקר בישראל.

זו רק ההתחלה ועברו רק שני משחקים באירופה, אבל במכבי תל אביב כבר מאוד מרוצים מההחלטה להביא את גאורגיוס דוניס, ולא פחות מכך את הצוות שלו. הניצחון 0:3 על סודובה אמש רק הדגיש זאת. "יש לנו צוות אימון חבל על הזמן", אמר אמש שחקן בקבוצה. "מאמן טקטיקן ברמה הגבוהה ביותר עם עוזרים חכמים שמעורבים מאוד בכל פרט קטן. מרגישים שהמאמן סומך עליהם ונותן להם המון קרדיט. הכבוד בינו לבין הצוות שלו מאוד מורגש וזה מקרין על כולנו".

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
מותיר רושם חיובי ביותר. דוניס/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

אחרי ההפסדים לסודובה לפני שנה בישראל ובליטא, היה חשוב לדוניס להעביר לשחקנים מסר לקראת המשחק אמש לפיו הם שחקנים הרבה יותר טובים. "דוניס נתן תכנית משחק שהיתה אחד לאחד. הכל עבד לפי התכנית", אמרו בקבוצה. "הוא העלה מערך שונה עם שלושה בלמים ואמר שאם נדע לשמור על השער שלנו, אנחנו נמצא את השער שלהם. הוא פשוט שידר ביטחון שאם נשמור על השער בניגוד למה שהיה לפני שנה, אנחנו נבקיע וננצח".

דוניס פגע בול עם המערך שהציב ואפילו קיבל את השער השלישי מאופיר דוידזאדה שתפקד ככנף שמאל. איתי שכטר וטל בן חיים לא קיבלו אפילו דקה כמחליפים, אבל דוניס הבהיר לשחקנים שיהיו אצלו הרבה שינויים והוא יעשה התאמות לפי משחקים ולפי הצרכים באותו הרגע. כשהיווני הכניס את בן ביטון במקום דן ביטון במחצית השנייה ושיחק עם המגן על כנף ימין, זה הראה כמה הוא גמיש בסגנון שלו ועד כמה הוא פתוח לשינויים.

דוניס השאיר אתמול על הספסל את אילון אלמוג ואדוארדו גררו שפתחו מול פ. צ. ריגה בשבוע שעבר ובחר בשחקנים החמים בהתקפה - דן ביטון וניק בלקמן. הראשון החל במהלך שהוביל לשער הראשון של אבי ריקן. השני כבש מכדור עומק שמסר לעברו איתן טיבי. בלקמן הוא הפתעת הקיץ הזה של מכבי תל אביב. שערים שלו באלוף האלופים סידרו את הגביע הראשון של העונה. השערים שלו באירופה כבר מסדרים את הסיבוב השלישי. מכבי תל אביב עדייו מנסה להביא חלוץ זר, אבל היא פחות לחוצה כיוון שבלקמן מוכיח לראשונה מאז שהגיע לישראל כי הוא מסוגל "להחזיק" את עמדת חלוץ המטרה ולעשות זאת בצורה מצויינת כאשר מהספסל כרגע מחכה איתי שכטר.

בקבוצה היו מאוד נרגשים מהמחווה שעשה ריקן לאייל גולסה כאשר רץ לספסל אחרי השער שכבש, לקח את החולצה 23 של אייל גולסה ונישק אותה.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב עלתה לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות

לכתבה המלאה
ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפנטזיה ריאלית? זהבי/ברני ארדוב

ההעפלה לסיבוב השלישי תוביל לצירוף בלם זר. אחד המועמדים הוא קיריאקוס פאפאדופולוס איתו כבר מנהלים שיחות, אבל המרחק עדיין רב שכן הוא רוצה 700 אלף יורו נטו לעונה. כך או כך, כבר היום יאיצו במועדון את המגעים לצירוף בלם.

באשר לערן זהבי, במכבי תל אביב צפויים להניח בפניו הצעה לחוזה רב שנתי במידה שיחליט לחזור לשחק בישראל. יחד עם זאת, הסכומים לא יהיו קרובים למה שמציעים לו בפנרבחצ'ה אבל אם הוא ירצה לחזור ולשחק בסכום של 700 אלף יורו נטו לעונה, מכבי תל אביב תעשה הכול כדי לצרפו.

צמד השחקנים הצעירים עידו שחר ובר כהן הושאלו לעונה אחת להפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully