וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורקיה בטוחים שזה רמז: זהבי התחיל לעקוב אחרי פנרבחצ'ה באינסטגרם

עודכן לאחרונה: 27.8.2020 / 12:47

בטורקיה עוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות בין החלוץ למועדון הפאר. בינתיים יו"ר גוואנגז'ו R&F מכחיש: "לא דובר על עזיבה מיידית"

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס לאחר זכייתה של מכבי תל אביב בגביע הטוטו/דוברות מכבי תל אביב

ערן עזב הלילה (בין רביעי לחמישי) את סין בטיסה בדרך לישראל, וספק רב אם יחזור ללבוש את מדי גוואנגז'ו R&F. חוזהו של החלוץ בן ה-33 היה אמור להסתיים בסוף שנת 2020, אולם ייתכן מאוד שהצדדים יחליטו על פרידה כבר עכשיו, כך שהוא יוכל להתחיל את העונה באירופה עם קבוצה חדשה ולא יצטרך להגיע באמצע העונה.

למרות זאת, יו"ר גוואנגז'ו R&F מכחיש את הדיווחים וטוען שלא דובר עם זהבי על עזיבה של הקבוצה. "אנחנו לא מדברים על זה עם זהבי. הדבר היחיד שהסכמנו עליו הוא שערן יטוס לישראל כדי להשתתף במשחקי הנבחרת".

ערן זהבי. מתוך טוויטר, צילום מסך
מה מטרת עצירת הביניים? זהבי הלילה/צילום מסך, מתוך טוויטר
האינסטגרם של ערן זהבי. מתוך התקשורת הטורקית, צילום מסך
"ההוכחה" של הטורקים: זהבי החל לעקוב אחרי פנר/צילום מסך, מתוך התקשורת הטורקית

כך או כך, בטורקיה משוכנעים שהקבוצה הבאה של זהבי תהיה פנרבחצ'ה. בין היתר, העלו הלילה בטורקיה את האפשרות שהטיסה של זהבי מסין, שכוללת עצירת ביניים באיסטנבול בדרך לישראל, נועדה בין היתר כדי לקדם את המגעים עם קבוצת הפאר מאיסטנבול. בטורקיה אף צירפו "הוכחה" לטענתם לכך שזהבי מתקרב לפנר: צילום מסך של עמוד האינסטגרם שלו, בו החל לעקוב לאחרונה אחרי פנרבחצ'ה.

אמש דווח בטורקיה כי רוברטו קרלוס נשלח מטעם פנר כדי לדבר על ליבו של זהבי ולשכנעו להצטרף לפנר, שלא תשתתף בעונה הקרובה במפעלים אירופיים אחרי שרשמה עונת שפל וסיימה אותה במקום השביעי בלבד בליגה הטורקית.

זהבי נרכש על ידי R&F ממכבי תל אביב בקיץ 2016 תמורת 7.2 מיליון יורו ומיד פרע שטרות. בחצי העונה הראשונה שלו בסין כבש 11 שערים ב-15 משחקי ליגה ובעונה שלאחר מכן, העונה המלאה הראשונה שלו בליגה המקומית, מצא את הרשת 27 פעמים. בעונת 2019 זהבי הגיע לשיאו עם 29 כיבושים, שיא כל הזמנים לשערים בעונה אחת בליגה הסינית.

החלוץ הוותיק סיים כמלך שערי הליגה ב-2017 וב-2019 ולמרות שלא הצליח להצעיד את קבוצתו למאבק על תואר, הוא נבחר בשתי העונות הללו לנבחרת העונה בליגה הסינית. בסך הכול זהבי כבש 91 שערים ב-106 הופעות בליגה הסינית, כשבכל המסגרות המספרים שלו ב-R&F עומדים על 103 הבקעות ב-117 הופעות. כמובן שהוא עוזב את המועדון כמלך השערים שלו בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully