וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוואנגז'ו תשחרר את ערן זהבי למשחקי הנבחרת, אבל מתעקשת לגבי דיא סבע

עודכן לאחרונה: 26.8.2020 / 8:39

הסינים הביעו נכונות לשחרר את זהבי למשחקים נגד סקוטלנד וסלובקיה, אולם לא מוכנים לשחרר את חברו לקבוצה. דיווח: הדרישות של זהבי מפנרבחצ'ה

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

ערן זהבי ישוחרר לשני משחקי הנבחרת בליגת האומות נגד סקוטלנד וסלובקיה. כך הודיעה הבוקר (רביעי) גוואנגז'ו R&F להתאחדות לכדורגל. עם זאת, הקבוצה הסינית אינה מוכנה בשלב זה לשחרר גם את דיא סבע חרף רצונו הגדול להיות חלק מהנבחרת, ואף שהובהר על ידי ההתאחדות כי זימונו לסגל ודאי.

המשחקים ייערכו ב-4 בספטמבר (סקוטלנד בחוץ) וב-7 בספטמבר (סלובקיה בבית). השחרור של זהבי מגיע אחרי שרק בשבוע שעבר העבירה הקבוצה הסינית מכתב להתאחדות בו הבהירה שזהבי וסבע לא ישוחררו. כעת אחד מהם קיבל את ההיתר, וכעת מייחלים בנבחרת שגם לגבי סבע גוואנגז'ו R&F תשנה את דעתה.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי עם דיא סבע. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
רק אחד מהם יגיע למשחקי הנבחרת? זהבי וסבע/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

הדיווחים שקושרים את זהבי לפנרבחצ'ה הולכים ומתגברים. הבוקר (רביעי) דווח בעיתון הנפוץ "הורייט" שחלוץ גוואנגז'ו R&F ונבחרת ישראל הוצע למועדון הפאר מאיסטנבול, ושנציגיו של זהבי ימריאו לפגישה עם בכירים במועדון בבירת טורקיה בשבוע הבא כדי לקדם את המגעים.

ב"הורייט" אף חושפים את הדרישות הכספיות של זהבי: לטענתם, במהלך השיחות הראשוניות עם הקבוצה הוא הבהיר שברצונו לקבל שכר עונתי של 2.5 מיליון יורו ומעלה, לצד מענק חתימה בגובה מיליון יורו.

עוד בוואלה!

אחרי שמנדז'וקיץ' ירד מהפרק: ערן זהבי "בעדיפות גבוהה" אצל פנרבחצ'ה

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
המעבר לטורקיה מתקרב? זהבי/GettyImages

אמש דווח בטורקיה שזהבי הפך למועמד מוביל להצטרף לפנר, אחרי שניסיונות להחתים את מריו מנדז'וקיץ' לא עלו יפה בשל דרישותיו הכספיות הגבוהות. עוד קודם לכן ניהלה פנר משא ומתן מתקדם עם פיודור סמולוב, אולם המגעים פוצצו ומועמדותו ירדה מהפרק. כמו כן, גם מריו באלוטלי הוזכר כמועמד לאייש את המשבצת הפנויה בעמדת החלוץ.

זהבי בן ה-33 יהפוך בינואר לשחקן חופשי ויוכל לעזוב את גוואנגז'ו R&F ללא תמורה. הקבוצה הסינית עושה מאמצים כדי להשאירו, אולם החלוץ הישראלי כבר דיבר בפתיחות לא אחת על האפשרות שיעזוב אחרי ארבע שנים.

פנר רוצה לחזור לימיה הגדולים אחרי עונה חלשה ביותר אותה סיימה במקום השביעי בלבד בליגה הטורקית - בלי כרטיס לאף מפעל אירופי. אם זהבי יצטרף, הוא יהפוך לישראלי השני שמשחק בקבוצה אחרי חיים רביבו שכיכב בה בין השניים 2000-2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully