וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.8: מנצ'סטר סיטי מציעה כסף ושחקנים תמורת מסי, זלאטן האריך חוזה במילאן

עודכן לאחרונה: 27.8.2020 / 23:28

לפי "ספורט", סיטי תציע עד 100 מיליון יורו בצירוף ז'סוס, ברנדרו סילבה ואריק גרסיה. הכוכב השבדי האריך חוזה ברוסונרי עד 2021. וגם: צ'לסי עם החתמה חדשה, פפה ריינה בלאציו, אקוודור מצאה מחליף לקרויף

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

העברות

* בסקיי ספורט מדווחים כי זלאטן איברהימוביץ' האריך את חוזהו במילאן עד סיום עונת 2020/21. לפני כחודש וחצי נראה היה שהכוכב השבדי לא ימשיך ברוסונרי לאחר שנטען כי הסתכסך עם המנהל המקצועי, אך נראה שהיוצרות התהפכו והכוכב בן ה-38 ימשיך עוד עונה במילאנו.

* צ'לסי הודיעה על החתמתו של הכישרון הצרפתי מלאנג סאר בן ה-21 ששיחק בעונה החולפת בניס. הבלוז החתימו את הבלם ללא תמורה לאחר שזה סיים את חוזהו בקבוצה הצרפתית.

* ראן, הנערכת להופעת הבכורה שלה בליגת האלופות, שילמה 15 מיליון יורו לאמיין עבור החלוץ סרו גיראסי בן ה-24, שחתם על חוזה לחמש שנים.

* אלאבס הודיעה על החתמה שנייה לעונת 2020/21: הקשר הארגנטינאי רודריגו בטאגליה בן ה-29, שהגיע כמושאל מספורטינג ליסבון.

* תחנה חדשה לפפה ריינה. השוער בן ה-37, שסייע לאסטון וילה לשרוד בפרמיירליג כששיחק אצלה כמושאל, התיר את חוזהו במילאן וחתם בלאציו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

* דיז'ון מחזקת את חוליית ההגנה: הבלם ג'ונתן פאנזו נרכש ממונאקו תמורת 3.4 מיליון יורו המגן השמאלי האקוודורי, אניבל צ'אלה, הושאל מטולוקה המקסיקנית. לצרפתים אופציה לרכוש את צ'אלה בסוף העונה.

* אחרי פארסת ג'ורדי קרויף, נבחרת אקוודור מינתה מאמן חדש: גוסטבו אלפרו. הארגנטינאי בן ה-58 אימן שנים ארוכות במולדתו וקבוצתו האחרונה הייתה בוקה ג'וניורס.

* שמואל שיימן ששוחרר מעירוני קרית שמונה בתום העונה, חתם בקבוצת קאטווייק מהליגה השלישית בהולנד. "אני לא יכול לחכות להתחיל את דרכי החדשה", אמר לאתר הרשמי של המועדון.

שמועות

* לפי "ספורט", מנצ'סטר סיטי לא תוכל לשלם לברצלונה יותר מ-100 מיליון יורו על ליאונל מסי. הכוונה של סגנית אלופת אנגליה היא לשלב בעסקה עד שלושה שחקנים, כשהשמות שהועלו הם אלה של גבריאל ז'סוס, ברנרדו סילבה ואריק גרסיה.

* ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שאחרי ההחלטה של ליאונל מסי לעזוב, סאדיו מאנה הוצע לברצלונה. החלוץ הסנגלי "מוקסם" מהאפשרות לשחק בקבוצה, אולם ספק אם ליברפול תסכים למכור אותו. כך או כך, תג המחיר שלו עומד על 120 מיליון יורו - סכום שברצלונה תוכל להרשות לעצמה רק אם תמכור את מסי.

* עוד בברצלונה: ב"קאדנה סר" משוכנעים שלאוטרו מרטינס הפך שוב למטרת רכש בעדיפות עליונה עבור ברצלונה. אם מסי יעזוב, גריזמן יתפוס את מקומו ולאוטרו מרטינס יגיע במקום לואיס סוארס. כמו כן, בדיווח נכתב ש"זו לא תהיה הפתעה אם ניימאר יוזכר שוב כמועמד".

* פריז סן ז'רמן עדיין לא מוותרת על סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' מלאציו. סגנית אלופת אירופה רוצה מאוד את הקשר הסרבי, עליו דורשת לאציו 80 מיליון יורו. פ.ס.ז' כבר הציעה 60 מיליון בתמורה ונדחתה במאי.

* יובנטוס צפויה לצרף את ווסטון מקני האמריקאי משאלקה. הגברת הזקנה תשאל אותו לעונה אחת ב-3 מיליון יורו עם אופציה לרכישה תמורת 18 מיליון.

* הכישלון של סלטיק בליגת האלופות עשוי ואולי אפשר לומר אפילו צפוי - לזרז את מכירתו של אודסון אדואר. מספר קבוצות בפרמיירליג הוזכרו כמעוניינות ובראשן אסטון וילה.

* טוטנהאם האיצה את המגעים עם וולבס בנוגע לרכישתו של המגן מאט דוהרטי. באנגליה מעריכים שהוא יעבור לתרנגולים תמורת כ-12 מיליון ליש"ט. סרז' אורייה קיבל אור ירוק לחפש קבוצה אחרת.

* לסטר סיטי סימנה את באלו טורה כמחליף אפשרי לבן צ'ילוול שנמכר לצ'לסי. המגן השמאלי של מונאקו צפוי לעלות לפחות 20 מיליון יורו.

* ובינתיים - בלי קשר לאפשרות שטורה יימכר ללסטר - מונאקו קרובה להחתמת המגן השמאלי קאיו הנריקה, ששייך לאתלטיקו מדריד ושיחק בעונה החולפת כמושאל בגרמיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully