וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאוטה - בית"ר ירושלים: רוני לוי מתלבט בין פלייטר, רוטמן ואדרי

עודכן לאחרונה: 26.8.2020 / 21:19

מאמן הצהובים-שחורים עדיין לא החליט לגבי החלק הקדמי ואמר: "הפסד מבחינתנו זה תמיד נורא" (חמישי, 17:30, ספורט1)

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד אחרי הניצחון על אשדוד בגביע הטוטו/צילום: בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תתארח מחר (חמישי, 17:30, ספורט1) אצל טאוטה האלבנית למשחק במסגרת המחזור הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה מהבירה תגיע למשחק בפורמה טובה, אחרי שני ניצחונות רצופים בגביע הטוטו ובלי שספגה אפילו שער אחד בארבעת המשחקים במפעל.

רוני לוי אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לנצח, אנחנו יודעים שזה נוקאאוט ואין צ'אנס נוסף. נעשה הכול כדי לעשות את זה. יש לנו את האינפורמציה עליהם, אנחנו יודעים מי הם, אנחנו מכירים את המאמן. היום במדיה, כולם מכירים את כולם, הם זכו בגביע וזאת הצלחה גדולה מאוד, אנחנו מכבדים אותם מאוד ואנחנו משחקים בבית שלהם, באים למשחק הזה בשיא הרצינות". כשנשאל אם יהיה נורא להפסיד אמר לוי: "אנחנו לא חושבים על הפסד, זה תמיד נורא להפסיד, בעיקר באירופה. אנחנו חושבים חיובי ולא שלילי. יש לנו מספר שחקנים שחסרים, חלק החלימו, מחר הם יראו מי חסר ומי לא". לוי המשיך: "המשחק הזה חשוב מאוד מבחינתנו. זה משחק ראשון באירופה. אנחנו מגיעים עם המון מוטיבציה ורצון לנצח. מדובר במשחק חוץ מול יריבה שזכתה בגביע האלבני. נעשה הכול כדי לחזור לישראל עם ניצחון ולשמח את הקהל שלנו".

הקפטן עידן ורד נשאל על השיטה של משחק אחד והאם הוא אוהב אותה: "זאת השיטה עכשיו, זה לא משנה אם זה טוב או רע. אנחנו באים לנצח, זה משחק חשוב עבורנו, ראינו אותם בווידאו ורואים שהם קבוצה טובה". כשנשאל ע"י התקשורת המקומית על טאוטה אמר: "זה לא הזמן לדבר עליהם. אנחנו מכירים את הנקודות הטובות והרעות של טאוטה, הצוות המקצועי הסביר לנו עליהם ועשינו הכנה טובה. ראינו הרבה סרטונים שלהם על השחקנים המרכזיים ואנחנו נותנים להם את מירב הכבוד". כשנשאל על מזג האוויר אמר: "עבורנו מזג האוויר לא משנה כלל. זה אותו דבר לכולם. זה לא משהו שאמור לשנות לנו. אנחנו מוכנים לקראת מחר. משחק מאוד חשוב בשבילנו. באנו מוכנים לפה כדי לעבור שלב".

בית"ר ערכה הערב את האימון המסכם. רוני לוי עדיין מתלבט בנוגע לחלק הקדמי. אופיר קריאף ישחק לצידו של עלי מוחמד בקישור, כאשר לפניהם תורגל שלום אדרי, אך ספק אם רוני לוי ייתן לו את הקרדיט ב-11 בשל האופי האגרסיבי של האלבנים, כאשר ישנה אפשרות שחליאופילו פלייטר יפתח בחוד ושלומי אזולאי בכנף או לחילופין שלירן רוטמן יפתח ב-11. עידן ורד ואלירן עטר ישלימו את ה-11.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, אוראל דגני, אורן ביטון, אופיר קריאף, עלי מוחמד, עידן ורד, לירן רוטמן, אלירן עטר, שלומי אזולאי.

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"טאוטה נראית קבוצה טובה". ורד/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"להפסיד זה תמיד נורא". לוי/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים
אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
כל תוצאה מלבד ניצחון של בית"ר, תהווה סנסציה אמיתית. אלירן עטר באימון/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

בטאוטה האלבנית ניסו לשדר אופטימיות בימים האחרונים, בעיקר לאור העובדה שהמשחק יתקיים באצטדיון ניקו דובאנה, אבל המציאות הופכת את הקבוצה הצנועה לאנדרדוג מובהק. ההיסטוריה מספרת שטאוטה הצליחה לעבור סיבוב במפעלים אירופים רק פעמיים, הראשונה ב-1995 נגד טורקו הפינית והשנייה באינטרטוטו המנוח ב-2002, נגד ואלטה המטלזית. מאז היא הודחה שוב ושוב, בדרך כלל אחרי תבוסות לקבוצות מקזחסטן, גאורגיה, קרואטיה, סלובקיה, בוסניה ועוד.

טאוטה נפגעה לאחרונה מבחינה מקצועית באופן משמעותי אחרי מכירתו של הקשר בן ה-22 שריף קלאקו ללוקומוטיבה זאגרב. המועדון קיבל על קפטן הנבחרת הצעירה של אלבניה 150 אלף יורו - סכום גדול מאוד במונחים המקומיים - אבל הקבוצה איבדה את השחקן הטוב ביותר שלה.

ואם לא די בהיסטוריה ובסגל שעדיין רחוק מלהיות מושלם, האלבנים התקשו מאוד לקבוע משחקי אימון בגלל ההגבלות שהוטלו כתוצאה ממשבר הקורונה ויגיעו למשחק מחר בלי שעשו לפניו ניסוי כלים. למרות זאת, המאמן אדי מרטיני ניסה לשמור על אופטימיות ואמר אתמול: "בית"ר ירושלים קבוצה איכותית עם שחקני נבחרת, אבל העובדה שאנחנו מארחים את המשחק הופכת את הסיכויים ל-50-50".

הרכב משוער: סטיבי פראשרי, בלגויה טודורובסקי, רנאטו אראפי, רוסטם הוג'ה, אלכסנדרוס קורוס, אלבנו אלכסי, פלורנט אבדולי, פביאן בצ'ייה, אמיליאנו וילה, רובין הבאי, לורנצו וילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully