וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ויטור כשיר וצפוי לפתוח מול באטומי, שבירו יועדף על וארן?

26.8.2020 / 10:52

הבלם התאושש מהפציעה לקראת המשחק במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 20:30, ספורט1). אגודלו יערוך אימון בכורה אך ספק אם יהיה בסגל

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס לאחר הניצחון על מכבי חיפה בגביע הטוטו/דוברות הפועל באר שבע

הפועל באר שבע תערוך הערב את האימון המסכם שלה למשחק מחר (חמישי, 20:30, ספורט1) מול דינמו באטומי במוקדמות הליגה האירופית, שייערך באיצטדיון המושבה עקב השבתת טרנר. על פי האימון אתמול מיגל ויטור כשיר ויוכל לפתוח בהרכב אחרי שנפצע במשחק נגד מכבי חיפה בגביע הטוטו בשבת. אנתוני וארן ממשיך להתקדם וקרוב לוודאי שייכנס כמחליף, אבל הוא עדיין לא אמור לפתוח בהרכב, כך שלאיתמר שבירו סיכוי טוב להמשיך ב-11.

כל שחקני הקבוצה יצאו שליליים לקורונה ובתוכם ג'ונתן אגודלו שיוכל הערב לערוך את אימון הבכורה שלו בקבוצה עם יתר חבריו. ספק אם יוסי אבוקסיס ילביש אותו למחר מכיוון שמדובר באימון ראשון במסגרת הקבוצתית. קייס גאנם ייעדר עקב פציעה, בעוד תומר יוספי כבר כשיר וכנראה יחזור לסגל. בקישור קיימת התלבטות בין מרואן קבהא לאיליי מדמון. לואי טהא צפוי לחזור להרכב אחרי שנכנס רק כמחליף במשחק האחרון.

שחקני הפועל באר שבע מיגל ויטור, שון גולדברג, אלטון אקולטסה, ז'וזואה. דני מרון
עם הזרים זה אמור להיראות הרבה יותר טוב. ויטור עם גולדברג, ז'וזואה ואקולטסה/דני מרון

"הפועל באר שבע מתקדמת לאט לאט הקיץ ואחרי יכולת לא טובה באלוף האלופים, ניצחנו את מכבי חיפה עם הזרים שחזרו וזה נראה יותר טוב. אנחנו מאוד רוצים לעבור שלבים במוקדמות", אמרו הבוקר במועדון.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס: "אמנם אנחנו המארחים, אבל הגאורגים מגיעים אחרי עשרה משחקי ליגה וזה נותן להם יתרון. הם בכושר טוב, במקום הראשון בליגה שלהם והם עוד לא הפסידו העונה. נצטרך להיות טובים יותר במשחק הזה וזה יהיה קשה כי ההכנה שלנו הייתה די מאוחרת - נצטרך להתעלות". אבוקסיס המשיך ואמר: "הראינו לשחקנים הרבה קטעים של הקבוצה היריבה ונמשיך לראות את החומרים הללו עד המשחק. יש שם המון שחקנים מצוינים, כולל מספר זרים טובים. נצטרך לדעת לסגור אותם. מצד שני, נצטרך להביא את האיכות שלנו במשחק ההתקפה כדי לנצח אותם במשחק אחד".

מאמן באר שבע הוסיף: "זה משחק אחד ואסור לטעות. זה כמו משחק גביע בארץ. כל המסביב שונה אבל אנחנו מחפשים רק דבר אחד במשחק הזה - ניצחון". על חלון ההעברות אמר: "אני מרוצה מהשחקנים שהגיעו. התחלופה במועדון גבוהה אבל הבאנו שחקנים טובים. ג'ונתן אגודלו היום עורך את האימון הראשון עם הקבוצה ולכן הוא יצטרך עוד זמן להתאקלם. צפוי לנו את המשחק מחר, לאחריו משחק ליגה ביום ראשון ואז פגרה של שבוע. אנחנו רוצים להגיע לפגרה הזו עם תוצאות טובות".

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, לואי טהא, מיגל ויטור, שון גולדברג, מרואן קבהא (איליי מדמון), דוד קלטינס, ז'וזואה, סינטאיהו סלליך, אלטון אקולטסה, איתמר שבירו.

שחקן הפועל אשקלון, ולדימיר דבאלישווילי. לירון מולדובן
לא צפוי לפתוח. ולדימיר דבאלישווילי/לירון מולדובן

דינמו באטומי, סגנית אלופת גאורגיה, משתתפת בסך הכול בפעם השביעית במפעלי אופ"א ולא עברה שלב מאז 1996/97, אבל מגיעה אופטימית מפסגת הליגה שלה וכשהיא ללא הפסד מאז דצמבר. המאמן גיה גגוצ'אדה הוא היחיד שלקח קבוצה גאורגית לשלב בתים (דינמו טביליסי בגביע אופ"א 2004/05) והוא בונה על הבלם גודפרי אובואבונה (39 הופעות בנבחרת ניגריה) ועל החלוץ הברזילאי ריינאלדו. ולדימיר דבאלישווילי, אקס מכבי חיפה, לא צפוי לפתוח.

הרכב משוער: מיכאיל אלבידזה, ולדימיר ממוצ'אשווילי, ממוקה קובאחידזה, גודפרי אובואבונה, גיורגי נבאלובסקי, בנג'מין טיידי, גיולי מנדז'גלדזה, ואגנר גונסאלבש, ריינאלדו, ג'אבה ג'יגהאורי, גיורגי ניקאבדזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully