וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק של מכבי חיפה בספק בגלל נדבקים נוספים בז'לייזניצ'אר

עודכן לאחרונה: 26.8.2020 / 20:52

אחרי ששת השחקנים שנשארו בבית, בקבוצה הבוסנית נמצאו חמישה נשאים נוספים בבדיקה שעברו בישראל. מההתאחדות לכדורגל נמסר: "יש סבירות לא מבוטלת שהמשחק יידחה" (ה', 20:00, ספ' 4)

מסיבת העיתונאים של מכבי חיפה לקראת ז'לייזניצ'אר/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל רזניק

עדכון ראשון: 09:01

מכבי חיפה נערכה למשחק הראשון שלה במוקדמות הליגה האירופית מחר (חמישי, 20:00, ספורט 4) מול ז'לייזניצ'אר, אבל כלל לא בטוח שהוא ייערך. הבוסנים הגיעו ללא שישה שחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה בבדיקה בארצם, ובבדיקה נוספת שנערכה בישראל נמצאו חמישה נדבקים נוספים, מה שמעמיד בספק את קיום המשחק.

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "בעקבות תשובה חיובית הערב לקורונה לארבעה משחקני ז'לייזניצ'אר הבוסנית שאמורה לשחק מחר מול מכבי חיפה במוקדמות הליגה האירופית, עדכן מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רתם קמר בנושא את משרד הבריאות ואופ"א, זאת בהתאם לפרוטוקול המחייב. יש סבירות לא מבוטלת שהמשחק יידחה. כאשר תהיה החלטה בנושא נעדכן".

נטע לביא קפטן מכבי חיפה עם ברק בכר. שלומי גבאי
יריבה שחייבים לעבור. נטע לביא עם ברק בכר במסיבת העיתונאים/שלומי גבאי

בצד המקצועי ובהנחה שיהיה משחק, מוחמד עוואד צפוי להיכלל בסגל אחרי שחתם על החוזה החדש, כאשר המאמן ברק בכר יקבל עד מחר החלטה סופית בעניין. עוואד לא צפוי להיות מושאל לקבוצה בחו"ל כשלזו תהיה אופציה לרכוש אותו, אבל בחיפה רוצים להשאיר אותו בעניינים עד שיעזוב.

בכר עדיין לא קיבל החלטה סופית בנוגע להרכב, אך נראה שחוליית ההגנה תכלול את ארנסט מאבוקה, סאן מנחם וצמד הבלמים, עופרי ארד ועאיד חבשי. גם מקומם של נטע לביא וניקיטה רוקאביציה מובטח אחרי שלא היו בסגל בגביע הטוטו בשבת. ההתלבטות המרכזית של המאמן נוגעת למרכז המגרש ולכנפיים, כשיאניק וילדסחוט, יובל אשכנזי, מוחמד אבו פאני וירדן שועה נאבקים על שתי עמדות. "זה משחק חשוב מאוד עבורנו", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "אסור לנו להפסיד ולהיכנס ללחץ. ניצחון יכול לשחרר פה את הדברים לקראת הליגה". במועדון היו מרוצים מאוד כצפוי לגלות שכל השחקנים יצאו שליליים לנגיף הקורונה.

במסיבת העיתונאים אמר ברק בכר: "לא עשינו תוצאות טובות כמו שציפינו, אבל אין לי ספק שנבוא חדים יותר ומרוכזים יותר מחר. אני מודע לכל דבר שקורה בקבוצה. בלי לזלזל בגביע הטוטו, זו הייתה סוג של הכנה. עשיתי הרבה ניסיונות. עם חלק זה הלך יותר טוב וחלק פחות טוב, אבל למדתי הרבה בחודש הזה. זה משחק כבר באירופה, משחק חשוב מאוד, הניסיונות הפסיקו. זו סגירת מעגל, גדלתי פה באזור. המטרה שלי היא להחזיר את המועדון לתקופות היפות.

"זה משחק נוקאאוט ויש לזה יתרונות וחסרונות, אי אפשר לתקן וזה כמו משחק גביע. אנחנו צריכים לעשות את המקסימום כדי לא להיות מובכים. אנחנו מוכנים מאוד למשחק. נטע שחקן משמעותי, עושה עונה מצוינת, בכל עמדה צריך שני שחקנים טובים. אנחנו עובדים על זה. זה שלא הצלחנו עדיין להביא שחקנים לא אומר שאנחנו לא מנסים. אנחנו מחכים לשחקנים שישדרגו אותנו. לא קל להביא שחקנים בחלון ההעברות הזה, זה חלון העברות עד אוקטובר ושחקנים לא ממהרים. היו כמה שחקנים שכבר כמעט סגרנו איתם וזה בסוף לא הסתדר".

הקפטן נטע לביא, שחגג אתמול יום הולדת 24, אמר: "כמובן שאנחנו מאוכזבים שאנחנו לא משחקים עם הקהל שלנו כי הם הכוח שלנו ואנחנו מתגעגעים אליו מאוד".

בתוך כך, מכבי חיפה השיקה אתמול אוטובוס חדש לקבוצה. מדובר באוטובוס מוביל וחדשני ביותר של חברת וולוו, בשיתוף מובילי העמק. הקשר צ'ארון שרי אמר לאתר הרשמי: "אוטובוס מדהים, עכשיו אנחנו צריכים להיות מרוכזים בלנצח ביום חמישי".

שחקני מכבי חיפה באימון. שלומי גבאי
שחקני מכבי חיפה באימון/שלומי גבאי

אחרי שנאלצה להשאיר בסראייבו שישה שחקנים שנדבקו בקורונה, ז'לייזניצ'אר כאמור קיבלה בשורה על ארבעה חיוביים נוספים ויודעת שהסיכוי להפתיע בישראל קטן עוד יותר, אם המשחק בכלל ייערך. מוליכת הליגה הבוסנית, שאיבדה בשישי האחרון את המאזן המושלם שלה עם הפסד מפתיע בבית למלדוסט, כבר ביקרה פה פעמיים והובסה (5:0 מול הפועל תל אביב ב-2010, 6:0 מול מכבי תל אביב ב-2011). היא לא כבשה גם במשחקי הבית, כך שהיא עדיין ללא שער מול יריבה ישראלית. הקפטן סמיר שטיליץ' הוא איש המפתח וכל המשחק עובר דרכו, אבל הוא יחסר את שותפו הבכיר ומי שכבש כבר ארבעה שערים העונה, מוסטפה מוייזינוביץ'.

הרכב משוער: פיליפ אריץ', סינישה סטבאנוביץ', לוקה מילטיץ', אלכסנדר קוסוריץ', אלדר סחיץ', מלאדן וסלינוביץ', נרמין ימאק, מחמד אליספחיץ', סמיר שטיליץ', לוקה יוריצ'יץ', איבן לנדריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully