וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הבטוחה לשלב הבתים: מכבי חיפה בעקבות הפועל ומכבי תל אביב

שערים עצמיים, מאמן שחצן וכניעה מוקדמת. ז'לייזניצאר ביקרה בישראל פעמיים וחזרה לסראייבו עם 11 ספיגות. עכשיו תור הירוקים

מאמן מכבי חיפה ברק בכר לאחר ההפסד להפועל באר שבע בגביע הטוטו/דוברות מכבי חיפה

הסגל שונה, אבל הסמל הוא אותו סמל ואפילו המאמן אותו מאמן - עמאר אוסים. ז'לייזניצ'אר הבוסנית תתארח מחר (חמישי, 20:00, ספורט 4) אצל מכבי חיפה למשחק במוקדמות הליגה האירופית והיא בוודאי תשמח מאוד להשכיח את שני הביקורים הקודמים שלה בישראל. ז'ליו תגיע בסגל חסר, ללא שישה שחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה, אבל גם איתם היא הייתה מתייצבת להתמודדות כאנדרדוג. לכבוד החזרה שלה לישראל, שבנו למשחקים הקודמים שלה כאן.

שחקן הפועל תל אביב מהראן לאלה כובש מול ז’לייז’ניצ’אר. קובי אליהו
הבוסנים הצהירו: "אסור לנו להגיע כנועים", אבל פיגור 5:0 עד הדקה ה-38. לאלה כובש/קובי אליהו

13.7.2010 | הפועל תל אביב - ז'לייזניצ'אר 0:5

חודשיים פחות יומיים אחרי האליפות הדרמטית בטדי, הפועל תל אביב כבר הייתה עסוקה במוקדמות ליגת האלופות. קרוב ל-11 אלף צופים הזיעו בבלומפילד וראו את הקבוצה שלהם דורסת יריבה אומללה שלא עמדה בקצב.

מירסאד בשלייה האורח אמר ערב המשחק: "אסור לנו לפחד מהפועל תל אביב. אסור לנו להגיע למשחק כנועים". אבל ז'ליו הניפה דגל לבן מוקדם מהצפוי ובשלייה עצמו כבש שער עצמי. וינסנט אניימה שאיחר לחזור מניגריה, לא נכלל בסגל, ועמאר אוסים אמר במסיבת העיתונאים: "אם הוא ישחק זה יהיה אתגר כי אפילו מסי לא הצליח להכניע אותו". בפועל גליל בן שנן עמד בין הקורות, אבל גם אותו הבוסנים לא היו קרובים להכניע.

הכוכבים הגדולים, גילי ורמוט, איתי שכטר ודגלאס דה סילבה עדיין לבשו אדום, אבל איש המשחק היה מהראן לאלה שכבש שלושער. עד הדקה ה-38 התוצאה כבר הייתה 0:5 להפועל תל אביב, כשמלבד השלושער של לאלה, גם יוסי שבחון מצטרף לחגיגה ואותו בשלייה הנ"ל מכניע בעצמו את השוער הלא נכון.

דגלאס דה סילבה קבע 0:1 בגומלין בסראייבו ו-0:6 בסיכום, הפועל תל אביב המשיכה למפגשים עם אקטובה ורד בול זלצבורג, ומשם חיש מהר לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם הראשונה אי פעם.

שחקני מכבי תל אביב במהלך משחק הגומלין נגד ז'לייזניצאר. קובי אליהו
אוסים אמר: "לדעתי הפועל תל אביב יותר חזקה ממכבי תל אביב", הצהובים לימדו אותו לקח/קובי אליהו

4.8.2011 | מכבי תל אביב - ז'לייזניצ'אר 0:6

למרות שהפסיד 2:0 במשחק הראשון בסראייבו, עמאר אוסים הרגיז את מכבי תל אביב לפני הגומלין כשאמר ש"לדעתי הפועל תל אביב חזקה יותר ממכבי תל אביב". בבלומפילד החבורה של מוטי איוניר לימדה אותו לקח.

בהרכב הצהוב נכללו שחקנים כמו גיז'רמו ישראלביץ', עומר ורד, רפי דהן וכמובן אחד, שרן ייני. רוברטו קולאוטי שהבקיע צמד במשחק הראשון בבוסניה, עשה זאת גם הפעם ובמחצית איוניר נתן לו לנוח והכניס את אלירן עטר במקומו. האחרון הבקיע פעמיים בעצמו ולרשימת הכובשים הצטרפו דהן ו-ואליבור ואסיליץ' עם שער עצמי אומלל.

"מכבי תל אביב הבקיעה מתי שהיא רצתה", אמר המאמן האורח אוסים ששוב ראה את הקבוצה שלו מתפרקת ברחוב שארית ישראל, והפעם נשמע אחרת לגמרי מאשר אחרי המשחק הראשון.

כמו הפועל תל אביב שנה לפני כן, כך גם מכבי תל אביב המשיכה את המסע שלה עד שלב הבתים. במקרה שלה זו הייתה הליגה האירופית, כשאחרי הבוסנים, היא חולפת על פני פנאתינייקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully