וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ביטון זוכה לעדיפות על פני גררו, דוניס מתכונן לכל תרחיש

עודכן לאחרונה: 25.8.2020 / 21:44

מכבי תל אביב ערכה הכנות אחרונות לסודובה (רביעי, 19:00, ספורט 1), מרבית ההרכב מריגה ימשיך. המאמן המארח: "לא נשחק מול סייבורגים עם ארבע רגליים"

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס לאחר זכייתה של מכבי תל אביב בגביע הטוטו/דוברות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תעלה מחר (רביעי, 19:00, ספורט 1) למשחק החוץ הגורלי מול סודובה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות בסגל חסר ועם הרבה חששות. ללא יונתן כהן, מתן חוזז ושחר פיבן הפצועים ואייל גולסה המתאבל על מותו של אביו. 10 שחקנים מה-11 שפתחו נגד ריגה, צפויים להמשיך בהרכב כשגאורגיוס דוניס עדיין מתלבט בין דן ביטון לאדוארדו גררו.

המאמן היווני אמר הערב: "בשלב הזה אני חושב שכל הקבוצות נמצאות במצב קצת מוזר של תחילת העונה. אני מצפה למשחק קשה ואני יודע מה קרה בעונה שעברה. אנחנו מכבדים כל יריב. אני חושב שזה לא נכון לעשות השוואה עם המשחקים מהעונה שעברה. אנחנו מכירים את היריב ומבינים את המצב הקיים ועובדים גם ברמה המנטלית על להיות מוכנים ל-90 הדקות הקרובות או אפילו להארכה, כי אי אפשר לדעת מה קורה בכדורגל. נצטרך להילחם כדי לנצח".

דוניס המשיך: "אני חושב שיש לנו קבוצה טובה ואנחנו עובדים כדי להכין אותה היטב למשחק. יש אווירה טובה מאוד בחדר ההלבשה. השחקנים תומכים אחד בשני ואני יודע שהם יעשו הכל ויילחמו כדי להעפיל לשלב הבא".

על העובדה ששיטת המשחקים הקיץ במוקדמות המפעלים האירופים שונתה, אמר המאמן: "אני חושב שכל קבוצה רוצה לשחק בבית אבל זו ההגרלה ואנחנו מכבדים אותה. זה מצב לא קל לכל קבוצה ולכל שחקן כי קשה לשחק בלי קהל".

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, איתן טיבי, שרן ייני, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן, דן ביטון (אדוארדו גררו), אילון אלמוג, ניק בלקמן.

שחקני סודובה. ברני ארדוב
הטראומה תחזור? סודובה חוגגת מול מכבי תל אביב אשתקד/ברני ארדוב

סודובה, שכזכור הדיחה את האלופה הישראלית מאותו מפעל אשתקד, כבר ערכה את מסיבת העיתונאים שלה, בה הכריז המאמן סאוליוס שירמליס: "צפינו במשחק של מכבי תל אביב מול ריגה, אבל לא למדנו ממנו יותר מדי על היריבה. קיוונו שהלטבים יחשפו את נקודות התורפה של האלופה הישראלית, אך הם לא הצליחו לעשות זאת. למעשה, הם בכלל לא סיכנו את השער של מכבי תל אביב, שהיא קבוצה מצוינת וטכנית מאוד, שדוגלת במסירות קצרות מרגל לרגל".

עוד אמר שירמליס: "העובדה שנשחק מול קבוצה עם שאיפות רציניות בליגת האלופות, בדיוק כמו בעונה שעברה, גורמת לנו לרצות את זה יותר. אני יודע שהצטרפו למכבי תל אביב כמה שחקנים חדשים וגם בוצע שם שינוי בעמדת המאמן. לא יהיה פשוט, אבל מבחינתנו לא מדובר במשימה בלתי אפשרית. כבר הראינו שסודובה יכולה להתמודד עם מכבי תל אביב. לא נשחק מול סייבורגים עם ארבע רגליים".

הרכב משוער: איבן קארדום, ייגבני אפרמוב, איבן הלאדיק, סמיר קרלה, אלכסנדר זיבאנוביץ', ויידאס סלביצקאס, תומאס סלאמון, דומאגוי פושיץ', גיידריוס מטולביצ'יוס, יוסיפ טאדיץ', מיהרט טופצ'אגיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully