וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד עוואד חתם לשלוש שנים וייצא לשחק בקבוצה אחרת

23.8.2020 / 18:19

החלוץ האריך בסופו של דבר את חוזהו במועדון ביום חמישי האחרון, אבל יושאל בחינם לחו"ל. החל בקשר עם סוכן מחו"ל שבודק לו אופציות בפולין, אוסטריה ושוויץ

מאמן מכבי חיפה ברק בכר לאחר ההפסד להפועל באר שבע בגביע הטוטו/דוברות מכבי חיפה

מוחמד עוואד חתם ביום חמישי האחרון על חוזה חדש במכבי חיפה, לשלוש השנים הבאות, כך נודע לוואלה! ספורט. אחרי תקופה ארוכה של עליות ומורדות ביחסים בין הצדדים וסירובו של עוואד לחתום, הצדדים הגיעו להסכם והחלוץ חתם באמצעות סוכנו גלעד קצב, אבל הוא בכל מקרה לא ישחק העונה בקבוצה. עוואד יושאל בחינם לחו"ל, עם אופציה לרכישה אחרי עונה אחת במיליון וחצי יורו.

לאחרונה החל עוואד בקשר עם סוכן מחו"ל שבוחן עבורו אפשרויות למעבר לליגות בפולין, אוסטריה ושוויץ, שם יש את ההתעניינות הגדולה ביותר. לפני כן הוזכר גם כמועמד להצטרף לר.ק.ס ואלווייק ההולנדית, שם משמש מו אלאך כמנהל המקצועי.

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יש חוזה. מוחמד עוואד/אדריאן הרבשטיין

עוואד בן ה-23 ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת כבר בספטמבר 2014. אחרי שכבש 30 שערים בקבוצת הנוער והוביל אותה לאליפות, הוא עלה רשמית לסגל הבוגרים בתחילת עונת 2016/17, ואת שער הבכורה שלו כבש מול בית"ר ירושלים ב-1 באפריל 2017. מאז הוסיף עוד 13 שערי ליגה במדי מכבי חיפה ומצא את הרשת גם בגביע המדינה, גביע הטוטו ובמוקדמות הליגה האירופית מול מורה בקיץ שעבר. הוא זומן לנבחרת ישראל באוקטובר 2018, אבל טרם ערך הופעה ראשונה במדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully