וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בז'לייזניצ'אר יודעים: "נצטרך יום מצוין ויום גרוע של מכבי חיפה כדי לעלות"

הבלם לוקה מילטיץ' צופה קרב קשה בישראל, בעיקר בשל היעדרות שישה מחבריו שנדבקו בקורונה: "נעשה את המקסימום ונקווה למזל" (חמישי, 20:00, ספורט 4)

מאמן מכבי חיפה ברק בכר לאחר ההפסד להפועל באר שבע בגביע הטוטו/דוברות מכבי חיפה

לצערה הרב, תגיע ז'לייזניצ'אר לישראל ללא שישה משחקניה, שנמצאו חיוביים בבדיקת קורונה. מדובר בשחקן הכנף מוסטפה מוג'זינוביץ' שכבר הספיק לכבוש ארבעה שערים בארבעה משחקים העונה, השוער הראשון אירפן פג'זיץ', הבלם הקרואטי פראן איקיץ', הקשר דאמיר סאדיקוביץ', החלוץ הוותיק ארמין זץ' והקשר המנוסה סמיר בקריץ'.

יש לציין שהשישה לא סובלים מתסמינים, אבל כמובן שלא ימריאו עם שאר חבריהם למשחק בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית (חמישי, 20:00, ספורט 4).

"לצערנו, שישה שחקנים חולים בקורונה ולא יוכלו לעזור לנו בישראל", אמר הערב בלם הקבוצה לוקה מילטיץ'. "החדשות הטובות הן שכולם אסימפטומטים ומרגישים מצוין".

על המשחק עצמו אמר הבלם בן ה-25: "מכבי חיפה פייבוריטית, היא קבוצת צמרת שמשחקת במפעלים האירופיים מדי שנה, והם גם משחקים בבית. ננסה לעשות את המקסימום שלנו ולהפתיע. אנחנו מקווים ליום מצוין, וליום גרוע שלהם. עם קצת מזל, אני מקווה שנצליח לעלות".

רמי גרשון שחקן מכבי חיפה עם רז מאיר, סקו טורה, סתיו נחמני, עאיד חבשי. דני מרון
הירוקים פייבוריטים. גרשון/דני מרון

מילטיץ' אף התייחס להפסד הליגה האחרון של ז'לייזניצ'אר, שהגיע אחרי ארבע ניצחונות רצופים: "זה היה הפסד כואב, החמצנו הרבה ואנחנו צריכים לשכוח ממנו כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully