וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא וולפסברגר אופטימי בנוגע לעסקת שון וייסמן, בספרד קצת פחות

דיטמאר ריגלר טען כי הושג סיכום עקרוני, ב"אס" מדווחים: "העסקה לא כל כך קרובה להיסגר, ויאדוליד לא תוכל לשלם 6 מיליון יורו"

שחקני באיירן מינכן חוגגים/מתוך אינסטגרם

שון וייסמן אמור לחתום בימים הקרובים בוויאדוליד. העיתונאי הספרדי גיים בלאגה טען אמש (ראשון) כי הבעלים של הקבוצה הספרדית, חלוץ העבר האגדי רונאלדו, "אוהב" את וייסמן ובקרוב אמורים הפרטים האחרונים להיסגר.

גם נשיא וולפסברגר דיטמאר ריגלר הודה כי העסקה מתקרבת לכדי חתימה. "לא דיברנו עם רונאלדו באופן אישי, אלא עם צוות האימון ועם המנהל הספורטיבי", אמר. "אם כל מה שסוכם עקרונית יסוכם גם רשמית, אז הסיפור ייגמר".

על פי דיווחים, החלוץ הישראלי אמור להימכר בשישה מיליון יורו - סכום שיא עבור וולפסברגר - אולם ב"אס" השמיעו הבוקר דברים מעט שונים. "העסקה לא כל כך קרובה להיסגר, למרות שהמועדון פועל בגזרה הזו מספר שבועות. וייסמן נמצא על הכוונת של ויאדוליד מספר חודשים, אבל ויאדוליד לא תוכל לשלם שישה מיליון יורו, בעיקר לא על שחקן שנכנס לשנה האחרונה בחוזהו". וייסמן הוא לא המועמד היחיד, נטען בספרד, כשגם שמו של קרלוס באקה הוזכר.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
עוד צעד בדרך ליעד הבא. וייסמן/GettyImages

וייסמן בן ה-24 הגיע בקיץ שעבר ממכבי חיפה לוולפסברגר האוסטרית ופרץ בסערה עם 37 שערים ב-40 משחקים בכל המסגרות, הוכתר למלך שערי הליגה האוסטרית עם 30 כיבושים, ושבר בכך את שיא הליגיונרים של ערן זהבי. בין הקבוצות שהוזכרו כמועמדות להחתימו היו גלאטסראיי, סנט אטיין, לגאנס, סלטיק, לידס, בראגה ולוקומוטיב מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully