וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: "רונאלד קומאן הודיע ללואיס סוארס שהוא לא בתוכניות"

ברדיו קטאלוניה טוענים שהמאמן החדש של ברצלונה הודיע לחלוץ שהוא רשאי לחפש קבוצה באופן מיידי, למרות שחוזהו מסתיים רק בסוף 2021. אייאקס, אינטר, מילאן ולאציו עשויות לנסות לצרפו. פיגו לא חושב שליאו מסי יעזוב, בקבוצה ינסו לקדם את עסקת לאוטרו מרטינס

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

בדיוק בעוד שבוע יערוך רונאלד קומאן את אימון הבכורה שלו כמאמן ברצלונה, ובמועדון צופים "שבוע חם" שיכלול שיחות עזיבה עם מספר שחקנים. היום (שני) מדווחים בספרד שהמאמן החדש של הקבוצה שוחח הבוקר עם לואיס סוארס והודיע לו שהוא לא בתכניות לעונה הקרובה. "קומאן שוחח טלפונית עם סוארס הבוקר והודיע לו שהוא רשאי לחפש קבוצה באופן מיידי", דווח ברדיו קטאלוניה. "השלב הבא - שיחות על התרת חוזהו של החלוץ, שמסתיים רק בסוף 2021".

ב"ספורט" הקטלאני טוענים, שעוד לפני ההחלטה של קומאן להיפרד מהחלוץ, אייאקס גיששה בנוגע לצירופו. עוד טוענים באתר שברגע שסוארס יעזוב, אינטר, מילאן ולאציו עשויות להציע לו חוזה.

במועדון ינסו למכור גם את סמואל אומטיטי ואיבן ראקיטיץ' וצפויים להיפגש עם הסוכנים של השניים כדי לקדם את עזיבתם. המקרה של ג'ורדי אלבה מעט שונה. בצוות הניהולי מעדיפים להחליפו במגן שמאלי אחר, אף שיש לו חוזה לארבע שנים נוספות. "לפי מקורות במועדון, קומאן שוחח עם אלבה לפני מספר ימים ואמר שהוא רוצה אותו, אבל הוא רוצה את הגרסה הטובה ביותר שלו". ימים יגידו האם המגן, אחד מחבריו הטובים ביותר של מסי, אכן יישאר.

ליאונל מסי עם ג'ורדי אלבה שחקני ברצלונה בחימום. רויטרס
שניהם יישארו? מסי ואלבה/רויטרס

בנוגע לליאונל מסי, ינסה קומאן להבטיח את הישארותו של הכוכב, כמובן. לפי "מונדו דפורטיבו", "המועדון מתעקש שהארגנטינאי לא למכירה, הם אפילו לא שוקלים את האפשרות שמסי יעזוב ומקווים שקומאן ישכנעו אותו להישאר".

"אישית, אני לא חושב שהוא יעזוב", אמר לואיס פיגו על הפרעוש. "לפחות לא העונה. אסור לשכוח גם את הנסיבות וסעיף השחרור שלו, שאף אחד לא מתכוון לשלם. נקלענו לסיטואציה ייחודית, וזה כנראה לא הזמן האידיאלי לעסקה שכזו. כרגע אין שני דיווחים זהים לגביו, קשה לדעת מה יהיה".

שחקן מנצ'סטר סיטי, אריק גרסיה. רויטרס
מועמד להצטרף. גרסיה/רויטרס

וממי שיעזוב, למי שיגיע. במועדון מקווים לצרף מספר שחקני הגנה, בפרט אם סמואל אומטיטי אכן יימכר. המועמד העיקרי להצטרף הוא אריק גרסיה ממנצ'סטר סיטי, אולם גם שמם של מתיה דה שיליו מיובנטוס וז'ואאו קאנסלו ממנצ'סטר סיטי הועלו פעם נוספת. שחקנים נוספים שנמצאים על הכוונת הם צמד המגנים של אייאקס - ניקולס טגליאפיקו ואנג'ליניו.

לפי "ספורט", ראשי ברצלונה עשויים להיפגש השבוע עם ראשי אינטר, כדי לנסות לקדם את עסקת לאוטרו מרטינס. בספרד יודעים כי עד שסגנית האלופה הספרדית לא תמכור חלק מכוכביה היא בכל מקרה לא תוכל לעמוד בסכומים שהנראזורי דורשים, ובכל זאת הצדדים אמורים להתחיל לדון במתווה של עסקה עתידית. כרגע, לפי "ספורט", אינטר דורשת 80 מיליון יורו לצד שחקן כלשהו, בעוד הקטלאנים מוכנים להציע רק 65 מיליון יורו לצד שחקן מסוים.

על רקע הניסיון של מנצ'סטר יונייטד לרכוש את אנסו פאטי, צפויים במועדון להגדיל את סעיף השחרור של ילד הפלא ולהציבו על 400 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully