וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף צרפתי לאמבפה: "אם תביא את הגביע, אתה יכול לאכול אצלי חינם כל החיים"

גמר האלופות: ז'אן אימבר העלה פוסט באינסטגרם עם ההצעה לחלוץ. מארסיי קוראת להימנע מאלימות, אפנברג מזהיר את באיירן

שחקני באיירן מינכן מתכוננים לחצי גמר ליגת האלופות יום לאחר ה-2:8 הגדול על ברצלונה/חשבון הטוויטר של באיירן מינכן

אירוע השיא של השנה בכדורגל העולמי, גמר ליגת האלופות, ייערך הערב (ראשון) ב-22:00 ויפגיש כנראה בין שתי הקבוצות הטובות באירופה כשפריז סן ז'רמן "תארח" את באיירן מינכן באצטדיון האור בליסבון. אלופת צרפת מחפשת זכייה ראשונה בתואר, בעוד הבווארים רוצים זכייה שישית וראשונה מאז 2013 בוומבלי. אנחנו כאן איתכם עם כל העדכונים לקראת המשחק הענק.

19:07 השף הפריזאי ז'אן אימבר העלה באינסטגרם וידאו של קיליאן אמבפה אצלו במסעדה וכתב: "קיליאן, אם תביא לנו את הגביע הלילה, אתה יכול לאכול אצלי במטבח כל החיים בחינם".

18:10: מארסיי קוראת לאוהדיה ולאוהדי פריז סן ז'רמן להימנע מאלימות וצייצה בטוויטר: "כדורגל ומארסיי הם סיפור ייחודי, מערכת יחסים חזקה, להט פופולארי ללא תחרות ויריבות. הלילה מארסיי קוראת לרגיעה ואחריות מכיוון שאלימות לא פותרת דבר".

18:05: בעלי ליון ז'אן מישל אולאס תומך בפריז סן ז'רמן וכתב: "הכדורגל הצרפתי מקווה לגמול לבאיירן על הניצחון שלה מול ליון. זה מגיע מאוד גם לנאסר אל חלאיפי. אני מאחל ומקווה לניצחון של פריז סן ז'רמן".

ההצעה של השף לאמבפה

רפליקה של גביע האלופות בליסבון לפני הגמר בין באיירן מינכן לבין פריז סן ז'רמן. GettyImages
מי תיקח הביתה את הדבר האמיתי?/GettyImages

18:00: כוכבי עבר של באיירן מינכן מדברים. פרנץ בקנבאואר: "ראיתי את המשחקים של פריז סן ז'רמן, היא קבוצה נהדרת. זה יהיה המשחק הכי קשה של העונה. אני לא מוצא נקודות חולשה בפ.ס.ז'. לדעתי, זה 50-50".

שטפן אפנברג: "אין פייבוריטית. זה משחק ברמה הכי גבוהה שיש. לשתי הקבוצות יש איכות אדירה, אנחנו יכולים לצפות למשחק טוב מאוד עם שתי קבוצות התקפיות מאוד. נגד ליון היה לבאיירן מזל ואת מנואל נוייר. אני מקווה ומאמין שבאיירן תנצח 1:2".

אוליבר קאן: "בזכייה ב-2001 היינו עדיין עם הטראומה מההפסד למנצ'סטר יונייטד ב-1999. זה עזר לנו לזכות בתואר. גם הדור של לאהם ושווינשטייגר היה במצב דומה. לקבוצה של היום עוד לא הייתה חוויה שלילית. השחקנים רוצים תמיד להשתפר ולשחק חזק יותר".

17:49: מגן העבר של באיירן מינכן ביצ'נטה ליזראזו דיבר בצרפת על הסיכויים ואמר: "על הנייר אנחנו לא אמורים להשתעמם, צפוי משחק מצוין. אני חושב שזה 50-50".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully