וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 מול ריימס בבכורה של ניקו קובאץ'

עודכן לאחרונה: 23.8.2020 / 19:56

הבלמים אקסל דיסאסי ובנואה בדיאשיל הצילו את המאמן מהפסד, כשדיסאסי כמעט השלים מהפך מול הקבוצה ממנה הגיע. ניצחונות לניס, לוריין ונים

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

מחזור הפתיחה של עונת 2020/21 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במשחק המוקדם סיימו מונאקו ומאמנה החדש ניקו קובאץ' ב-2:2 ביתי מול ריימס לאחר פיגור 2:0. לוריין העולה החדשה גברה 1:3 על שטרסבורג, נים הביסה 0:4 את ברסט וניס ניצחה 1:2 את לאנס.

אקסל דיסאסי שחקן מונאקו נוגח לרשת פרדראג ראיקוביץ' שוער ריימס. רויטרס
פרדראג ראיקוביץ' סופג מאקסל דיסאסי/רויטרס

מונאקו - ריימס 2:2

ניקו קובאץ' נחלץ מהפסד ביתי בבכורה שלו על הקווים במונאקו, כשהקבוצה מהנסיכות חזרה מפיגור 2:0 ונפרדה ב-2:2 מריימס. בולאיי דיה העלה את האורחת ליתרון לאחר בישול של אל בילאל טורה (5) שגם כבש את השער השני של ריימס בדקה ה-21. אקסל דיסאסי שעבר רק הקיץ מריימס למונאקו צימק עבור קבוצתו החדשה בהופעת הבכורה שלו במדים האדומים (45), ממש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. בנואה בדיאשיל היה חתום על שער השוויון של מונאקו לאחר עוד מצב נייח בדקה ה-55. המארחת יכלה להשיג את המהפך בתוספת הזמן, אך דיסאסי החמיץ מקרוב בתוספת הזמן, ובסיום חלוקת נקודות בסטאד לואי השני.

ניקו קובאץ' מאמן מונאקו. רויטרס
נקודה בבכורה. ניקו קובאץ'/רויטרס

ניס - לאנס 1:2

7 מיליון יורו שילמה ניס לליון עבור אמין גואירי, והחלוץ בן ה-20 כבר סיפק תמורה ראשונה עם צמד נהדר שהשלים מהפך מול העולה החדשה. גאל קאקוטה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-11 של הבכורה שלו בלאנס, אבל גואירי סובב מ-15 מטרים למשקוף ופנימה בדקה ה-23, והפך את התוצאה עם עם בעיטה נהדרת בימין אל הרשת של ווילקר פארינייס בדקה ה-75. פטריק ויירה יכול לסמן וי ראשון.

לוריין - שטרסבורג 1:3

העולה החדשה חזרה לליג 1 אחרי שלוש שנים, וכבשה שער על כל שנת היעדרות. מהדי שהירי מצא את הרשת בבכורה שלו בליג 1 והעלה את שטרסבורג ליתרון בדקה ה-30, אבל יואן וויסה נגח מקרוב את השוויון בדקה ה-51 והרכש האוסטרי אדריאן גרביץ' שעלה 9 מיליון יורו השלים מהפך עם פנדל בדקה ה-60. גרביץ' הוחלף לאחר מכן, ופייר איב האמל, מהיחידים ששרדו מהעונה הקודמת של לוריין בליגה הבכירה, נכנס במקומו וסגר עניין בדקה ה-87.

נים - ברסט 0:4

למרות היעדרות של שלושה שחקני הרכב שנמצאו חיוביים לקורונה, נים פירקה את ברסט והעניקה בכורה מושלמת למאמן החדש ז'רום ארפינון. מגן הרכש הנורבגי בירגר מלינג בישל בדקה השמינית לקווין דנקי הטוגולזי ואז גם ירה בעצמו לרשת (31). המבשל רומן פיליפוטו הוסיף שער בדקה ה-69, ברנדן שרדונה הורחק משורות ברסט (77) והמחליף מוסא קונה חתם בדקה ה-84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully