וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ליברפול התחילה עם ניצחון קליל, 0:3 גם לטוטנהאם

אלופת אנגליה לא התקשתה לנצח 0:3 את שטוטגרט באוסטריה, פירמינו כבש ובישל. התרנגולים גברו על איפסוויץ', אברטון חזרה מפיגור 3:0 מול בלקפול

כחודשיים אחרי האליפות הראשונה שלה מאז 1990, ליברפול ערכה הערב (שבת) משחק הכנה ראשון לקראת עונת 2020/21, כשניצחה במחנה האימונים באוסטריה 0:3 את שטוטגרט שחזרה לבונדסליגה. יורגן קלופ פתח עם השלישייה הקדמית הקבועה שלו, אבל גם עם נקו וויליאמס וקרטיס ג'ונס הצעירים.

רוברטו פירמינו העניק לאדומים את היתרון כבר בדקה ה-15 בזלצבורג, לפני שבישל לנאבי קייטה את השני בדקה ה-40. קלופ החליף את כל ההרכב במחצית, ובין היתר העניק הופעת בכורה למגן היווני החדש קוסטאס צימיקאס, כשאת התוצאה חתם ריאן ברוסטר בדקה ה-68.

ג'ו הארט שוער טוטנהאם. רויטרס
המדים החדשים שלו. ג'ו הארט בשערה של טוטנהאם/רויטרס

גם טוטנהאם החלה את ההכנות שלה עם 0:3 על איפסוויץ'. הרכש פייר אמיל הויביירג פתח בהרכב של ז'וזה מוריניו והשוער החדש ג'ו הארט נכנס כמחליף בהפסקה ויצא בדקה ה-74, כשריאן ססניון (6) ויונג מין סון (10 ו-29) סגרו עניין עוד לפני שהושלמה חצי שעה של משחק.

אברטון של קרלו אנצ'לוטי פיגרה 3:0 מול בלקפול כבר בדקה ה-11, אבל דומיניק קאלברט-לואין (22) וגילפי סיגורדסון (30 בפנדל ו-72) קבעו 3:3 בסיום מול היריבה מהליגה השלישית.

בורוסיה דורטמונד ערכה שני משחקי הכנה. בראשון היא ניצחה 1:5 את דואיסבורג, כשג'יידון סאנצ'ו כבש את אחד השערים והוחלף בדקה ה-31 על ידי אנסגר קנאוף, הכישרון המבטיח בן ה-18, שסיים את המשחק עם צמד. לאחר מכן סגנית האלופה הגרמנית הפסידה 3:1 לפיינורד, כשהבלגי אקסל ויטסל רק הקטין בדקה ה-52.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully