וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפרס והג'אז עלו ל-1:2 עם הצגות של קוואי וקונלי, בוסטון ב-0:3

לאונרד ניצל פציעה של דונצ'יץ' כדי להוביל את הקליפרס ל-122:130, קונלי חזר עם 27 נקודות ב-87:124 החד צדדי של יוטה מול דנבר. טעויות של אמביד במאני טיים סידרו לבוסטון 94:102 על פילדלפיה ויתרון 0:3, בדרך מפגש עם טורונטו

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס באימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך יוטיוב

פלייאוף ה-NBA ממשיך להיות צמוד יחסית במערב, וקצת פחות במזרח. הלילה (בין שישי לשבת) עלו הקליפרס והג'אז ליתרון 1:2 על המאבס והנאגטס - האחת במשחק צמוד והשני בתבוסה חד צדדית. במזרח, לעומת זאת, סדרת סיבוב שני אחת כבר מתקרבת בצעדי ענק, כשבוסטון וטורונטו מובילות 0:3 על פילדלפיה וברוקלין.

משחקי הלילה:

טורונטו - ברוקלין 92:117 (הראפטורס עלו ל-0:3 בסדרה)
יוטה - דנבר 87:124 (הג'אז עלו ל-1:2 בסדרה)
פילדלפיה - בוסטון 102:94 (הסלטיקס עלו ל-0:3 בסדרה)
דאלאס - ל.א קליפרס 130:122 (הקליפרס עלו ל-1:2 בסדרה)

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס פצוע. GettyImages
ייפגע במאבס גם בהמשך הסדרה? דונצ'יץ' אחרי הפציעה/GettyImages
קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס מטביע. GettyImages
מי צריך את פול ג'ורג' כשיש את ה-MVP? קוואי/GettyImages

דאלאס - ל.א קליפרס 130:122 (הקליפרס עלו ל-1:2 בסדרה)

זה מה שקורה כשה-MVP מחליט לקחת את העניינים לידיים. קוואי לאונרד ראה את פול ג'ורג' ממשיך להתקשות, אז פשוט לקח יותר על עצמו. זה הסתיים עם מחצית ראשונה דומיננטית שלו ושל הקליפרס, ובניצחון שהושג גם באמצעות טוויסט לא רצוי בעלילה: במהלך הרבע השלישי, בניסיון לשמור על קוואי, סובב לוקה דונצ'יץ' את הקרסול וירד לחדר ההלבשה. ילד הפלא הסלובני התעקש לחזור למרות שדידה על רגלו, אבל אם עד הנקודה הזו במשחק הוא לא במיטבו, עם הפציעה הוא כבר היה צל של עצמו. כמו במשחק 2 בו נקלע לבעיית עבירות, גם הפעם שחקני דאלאס חיפו עליו בצורה לא רעה, אבל הפעם זה לא הספיק, כשסדרה של מהלכי אחד על אחד של קוואי בדקות הסיום מכריעה את הכף לטובת הקבוצה מ-LA.

קוואי סיים עם 36 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, ונראה כמעט בלתי עציר. לעומתו, פול ג'ורג' שוב קרטע עם משחק התקפי חלש ואחוזים מחרידים (11 נקודות, 3 מ-16 מהשדה, 1 מ-8 מהשלוש), אבל תרם גם 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. לנדרי שאמט היה האקס פקטור עם 18, כשאיביצה זובאץ מוסיף 15. המאבס התקשו כאמור עם דונצ'יץ' חצי כשיר וחצי בפוקוס. הוא אמנם סיים עם טריפל דאבל של 13 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אבל דייק ב-4 מ-14 בלבד מהשדה וסחב רגל בצורה מדאיגה בסיום. קריסטאפס פורזינגיס (34 נקודות ו-13 ריבאונדים) וסת' קרי וטים הארדווי ג'וניור (22 כל אחד) הצטיינו, אבל זה לא הספיק.

מייק קונלי, יוטה ג'אז. GettyImages
קאמבק נהדר. מייק קונלי/GettyImages
רודי גובר, יוטה ג'אז, מול ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. GettyImages
עוד נוקאאוט. גובר מול יוקיץ'/GettyImages

יוטה - דנבר 87:124 (הג'אז עלו ל-1:2 בסדרה)

מסתבר שמייק קונלי הוא שובר השוויון שהיה חסר ליוטה בשני המשחקים הראשונים. הרכז שיצא מהבועה כדי לשהות לצד אשתו בלידת בנם, חזר מבידוד וערך הופעת בכורה מרשימה בפלייאוף: הוא צלף שבע שלשות (שיא קריירה בפוסט סיזן), הוביל את רשימת הקלעים של הג'אז עם 27, והוביל את יוטה לבריחה מוקדמת שחיסלה את דנבר, שהפגינה סף שבירה מדאיג והובסה ב-37 הפרש - ההפס השלישי הכי גבוה שלה אי פעם בפלייאוף.

עם קונלי לצידו, דונובן מיטשל נדרש להרבה פחות מאמץ. הפעם הוא ראה את קונלי ורודי גובר - בעוד נוקאאוט לניקולה יוקיץ' בדו קרב הסנטרים - לוקחים את המושכות. הנאגטס ירדו להפסקה בפיגור 17, אבל חזרו למחצית השנייה נרפים עוד יותר, בדרך לתבוסה קשה. מלבד קונלי, גם רודי גובר היה מצוין עם 22 נקודות ו-14 ריבאונדים, כשדונובן מיטשל מסתפק ב-20 שקטות. הנאגטס, לעומת זאת, סבלו מיום חלש מאוד בשני צידי המגרש, כשניקולה יוקיץ' (15 ו-6 אסיסטים) וג'מאל מארי (12 ו-6) רחוקים מאוד משיאם.

שחקני בוסטון סלטיקס קמבה ווקר, מרכוס סמארט. GettyImages
המצטיין התורן. קמבה ווקר עם מרכוס סמארט/GettyImages
ג'ואל אמביד, פילדלפיה 76. GettyImages
פספוס. אמביד/GettyImages

פילדלפיה - בוסטון 102:94 (הסלטיקס עלו ל-0:3 בסדרה)

לסיקסרס היו את כל התנאים הנדרשים כדי לגרד ניצחון ראשון בסדרה: ג'ייסון טייטום דעך אחרי ההצגות במשחקים הקודמים, ההפגזות של הסלטיקס מבחוץ התחלפו ברצף של החטאות מחוץ לקשת, וג'ואל אמביד שוב היה דומיננטי מאוד. לצערם הרב, גם את ההזדמנות הזו הם פספסו, בעיקר בגלל שתי פעולות רעות של אמביד בדקות האחרונות - כולל איבוד רשלני למרכוס סמארט וזריקה שלו שנחסמה על ידי ג'ייסון טייטום.

המצטיין התורן שהמחיש את העומק של הסלטיקס היה קמבה ווקר, שצלף 24 נקודות, הוריד 8 ריבאונדים והצטיין ברבע האחרון. ג'יילן בראון הוסיף 21 ו-7 ריבאונדים, כשהפעם ג'ייסון טייטום מסתפק ב-15 בלבד עם 6 מ-19 מהשדה ו-2 מ-9 בלבד מהשלוש. אמביד (30 ו-13 ריבאונדים) וג'וש ריצ'רדסון ושייק מילטן עם 17 כל אחד, לא מנעו הפסד, אולי בדרך לסוויפ. טוביאס האריס שוב אכזב עם 15 נקודות ב-6 מ-19 מהשדה, וללא אף שלשה.

פסקל סיאקם, שחקן טורונטו ראפטורס. AP
סיאקם/AP

טורונטו - ברוקלין 92:117 (0:3 לטורונטו בסדרה)

אחרי שהתקשו במשחק מספר 2 וניצחו אותו רק בזכות רבע אחרון מצוין, הפעם הראפטורס דאגו להראות מי הבוס מהרגע הראשון. פסקל סיאקם קלע 26 והוביל אלופה ממוקדת שהגדילה את הפער בעקביות, שלטה בקצב ולא הביטה לאחור. פרד ואנווליט סיים עם 22, סרז' איבקה הוסיף 20 ו-13 ריבאונדים וקייל לאורי היה סולידי עם 11, 10 ו-7 בנקודות, ריבאונדים ואסיסטין. טיילר ג'ונסון הוביל את הקלעים של ברוקלין עם 23 וקאריס לברט קלע 15, אבל הנטס השליכו מכל הבא ליד וסיימו 48 דקות עם 16 מ-51 מחוץ לקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully