וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיאן לילארד מרגיע: "תהיו בטוחים שאשחק במשחק מספר שלוש"

כוכב הבלייזרס שנפצע בהפסד ללייקרס לא הולך לשום מקום: "הייתי בטוח ששברתי את האצבע, אבל אני בסדר". לברון: "אנתוני דייויס לא פחות גדול מווייד או אירווינג"

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס באימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך יוטיוב

אחרי הניצחון הענק והמפתיע על המדורגת ראשונה במערב, לוס אנג'לס לייקרס, במשחק הראשון של הסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA, אוהדי פורטלנד טריילבלייזרס החסירו הלילה (בין חמישי לשישי) יותר מפעימה אחת, ולא בגלל ההפסד 111:88 ללייקרס במשחק השני, שקבע 1:1 בסדרה. במהלך הרבע השלישי, אחרי 30 דקות על הפרקט, דמיאן לילארד, שעד לאותו רגע קלע 18 נקודות ב-6 מ-14 מהשדה, נפגע באצבע כף ידו וירד לקבל טיפול בחדרי ההלבשה. הוא עבר צילום וחזר לספסל, אך לא לפרקט.

במשך דקות ארוכות חומרת פציעתו של כוכב הבלייזרס לא הייתה ברורה. האוהדים כבר הכריזו בטוויטר שהסדרה גמורה, כשגם בלא מעט אתרי ספורט בארצות הברית טענו שקיים סיכוי שלילארד סיים את העונה. אלא שהגארד הנפלא לא מתכוון לוותר כל כך מהר. "תהיו בטוחים שאשחק במשחק מספר שלוש", אמר לילארד בסיום. "זה כואב ולא נעים, אבל זה יעבור. אני מרגיש בסדר".

"הצוות הרפואי החזיר את האצבע למקום אחרי שהיא יצאה", אמר הגארד. "הייתי בטוח ששברתי את האצבע, זה כאב מאוד והיה מסתכל להפסיד חלק מהמשחק כדי לבדוק את הפציעה בחדר ההלבשה. הייתי מתוסכל ומאוכזב מאוד, הפגיעה הגיעה בטיימינג רע מאוד".

לילארד דיבר גם על ההפסד: "אני לא חושב שהסיפור גמור, אפילו רחוק מכך. נכון, לא היינו מאוזנים ועשינו לא מעט טעויות, אבל זה קורה בכדורסל. לעתים, לשחקנים יש משחקים אדירים והם לא מופיעים כמו שצריך למשחק שאחרי. אני בטוח שכולם יבואו בשיא הדריכות למשחק הבא".

בצד השני, חגיגה. אחרי ההפסד במשחק הראשון, הלייקרס לא הותירו ליריבה סיכוי כשהוליכו כבר ב-30 נקודות במחצית השנייה, אחרי עוד משחק טוב של צמד הכוכבים לברון ג'יימס את אנתוני דייויס. "במהלך הקריירה שיחקתי עם לא מעט שחקנים טובים, כמו דוויין ווייד וקיירי אירווינג", אמר לברון. "אנתוני דייויס לא נופל מהם. הוא עושה דברים ששחקנים אדירים אחרים שאיתם שיחקתי לא יכולים לעשות. אני שמח שיש לי את הזכות לשחק עם שחקן כל כך טוב וגדול כמו אנתוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully