וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום בואטנג צפוי להיות כשיר לגמר, התלבטות בהרכב בינו לבין פבאר

מאמן באיירן מינכן האנזי פליק צפוי להכריע מי מהשניים יפתח לצד דייויד אלאבה בגמר ליגת האלופות. די מריה: "אנחנו ראויים לזכות"

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

האם ג'רום בואטנג יעמוד לרשותו של האנזי פליק בגמר ליגת האלופות? בלאקיפ הצרפתי טוענים כי בבאיירן מינכן עושים מאמצים להכשיר את השחקן שהוחלף בחצי הגמר מול ליון בעקבות פציעה בשריר. נראה שלבווארים יש סיבות לאופטימיות בנוגע להחלמתו של הבלם, ששב לערוך הערב (שישי) אימוני ריצה.

מאמן באיירן האנזי פליק צפוי להכריע בדבר זהות הבלם שיפתח לצד דייויד אלאבה בהגנה. גם בנז'מן פבאר, שלא שיחק שלושה שבועות בעקבות פציעה ברגל שמאל, צפוי לשוב מפציעה ועמוד אף הוא לרשות הצוות המקצועי בגמר. על פי הדיווחים פליק מתלבט בין בואטנג לפבאר.

שחקן באיירן מינכן ג'רום בואטנג. GettyImages
יהיה כשיר לגמר? ג'רום בואטנג/GettyImages

בצד השני, גם פריז נערכת לגמר, בו תופיע בפעם הראשונה בתולדותיה. שחקנה של אלופת צרפת אנחל די מריה דווקא היה בעבר במעמד הזה, ממנו יש לו זיכרונות נעימים מאוד. ב-2014 ניצחו הארגנטינאי וריאל מדריד 1:4 את אתלטיקו מדריד וזכו בליגת האלופות, כשדי מריה נבחר לשחקן המצטיין במשחק. גם אז המשחק התקיים באיצטדיון האור בליסבון - אותו איצטדיון בו ייערך הגמר בראשון.

"זה מדהים להגיע לגמר ראשון אי פעם של פריז סן ז'רמן במפעל, ועוד באותו איצטדיון בו זכיתי עם ריאל מדריד ב-2014", אמר די מריה. "מעבר לכך, זה היה האיצטדיון הביתי שלי כששיחקתי בבנפיקה אז לשחק גם את רבע הגמר, החצי והגמר עצמו באיצטדיון היה שילוב נהדר עבורי".

אנחל די מריה שחקן פריז סן ז'רמן. AP
"יש לנו שחקנים טובים ואת דרך המשחק שלנו". אנחל די מריה/AP

על היריבה אמר שחקן הכנף: "הם קשוחים. זו קבוצה מאוד מאורגנת. אם אני לא טועה זה הגמר ה-11 שלהם בהיסטוריה. יש להם שחקנים מדהימים, אבל גם לנו יש שחקנים טובים ואת דרך המשחק שלנו. אני מאמין שיש לנו חבורה של שחקנים שראויה לזכות בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully