וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: השחקנים נבדקו לקורונה, התוצאות בשבת בצהריים

עודכן לאחרונה: 21.8.2020 / 19:04

לאחר ששחקני הקבוצה יונס מלדה וכארם ג'אבר נמצאו חיוביים לנגיף, נבדקו שאר השחקנים ליתר ביטחון. וייר ושחף צפויים לפתוח במקומם בגביע הטוטו

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

כל שחקני מכבי נתניה סיימו היום (שישי) בצהריים את הליך בדיקת הקורונה שנערכה להם במועדון בעקבות מציאת יונס מלדה וכארם ג'אבר חיוביים לקורונה. במכבי נתניה מקווים כי עד מחר בצהריים תגענה התשובות כדי שהשחקנים יהיו רגועים ובמידה שאין עוד נדבקים, יוכלו גם לעלות לשחק מול בית"ר ירושלים בראש שקט.

את ג'אבר ומלדה שהיו אמורים לפתוח מחר בהרכב בגביע הטוטו יחליפו עידו וייר המגן הימני הנבחן וקוון פרייטר או רון אשכנזי שכבש במשחק הקודם מול הפועל חדרה את שער הניצחון. אלעד שחף אמור לפתוח בקישור.

הרכב משוער: עמוס, וייר, אזולאי, גנדלמן, שאחוביץ, שחף, אברהם, קניקובסקי, עזרא, קורין, פרייטר.

יונס מלדה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
בנתניה מחכים לתוצאות הבדיקות. מלדה/ברני ארדוב

כאמור, מוקדם יותר הודיעה כי יונס מלדה וכארם ג'אבר, נמצאו חיוביים בבדיקת קורונה אשר ערכו במסגרת הנבחרת הצעירה. "מנכ"ל מועדון הכדורגל מכבי נתניה, דיווח הבוקר למנהלת הליגות על שני שחקנים שנמצאו חיוביים לנגיף הקורונה", מסרו בנתניה. "לאחר התייעצות עם משרד הבריאות, הוחלט כחלק מבניית תוכנית הפעולה המתגבשת בימים אלו בין המנהלת למשרד הבריאות כי כל שחקני קבוצת מכבי נתניה יעברו בדיקות קורונה לקבלת סטטוס נדבקים בקבוצה. בסיוע משרד הבריאות, יעברו שחקני הקבוצה עוד היום בדיקות. עם קבלת התשובות (מחר-שבת) ובהתאם להערכת מצב שתבוצע על ידי משרד הבריאות, יוחלט על סטטוס פעילות הקבוצה. יובהר כי ככל שלא יימסר אחרת, משחק גביע הטוטו של הקבוצה מול בית"ר ירושלים, יתקיים כמתכונן".

עוד בוואלה!

מכבי נתניה: בן אז'ובל וגיא בדש הצטרפו לאימוני הקבוצה

לכתבה המלאה
רון אשכנזי שחקן מכבי נתניה מול דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עשוי לקבל את ההזדמנות בהרכב. רון אשכנזי/ברני ארדוב

"שני שחקנים המשתייכים לסגל הרחב של הנבחרת הצעירה - יונס מלדה וכרם ג'אבר, נמצאו חיוביים בבדיקת קורונה שנערכה אתמול, 14 ימים טרם המפגש עם איי פארו במוקדמות אליפות אירופה", אמרו הבוקר בהתאחדות לכדורגל. "בהתאם להמלצת הפרוטוקול הרפואי של אופ"א, ההתאחדות לכדורגל ומשרד הבריאות. רופא הנבחרת, ד"ר דוד אלג'ם, עדכן מיד את משרד הבריאות, שבחן את התנהלות הנבחרת וקבע כי לא יחולו הגבלות על השחקנים האחרים, כך שלרשות המאמן ניר לוין יעמוד כל מי שעבר בהצלחה את הבדיקה. בדיקות נוספות יערכו בהמשך, בהתאם לפרוטוקול המחייב. רופא הנבחרת ומנהל הנבחרת אלי רוזן עידכנו את קבוצתם של שני השחקנים. ההתאחדות לכדורגל מאחלת להם בריאות טובה וחזרה מהירה לשגרה".

השבוע התכנסה הנבחרת הצעירה לראשונה זה חמישה חודשי היעדרות, לקראת המשך קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2021. משחקיה הקרובים אמורים להתקיים באיי פארו (ה-2 בספטמבר) ובבית, מול קזחסטן (ה-9 בספטמבר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully