וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד עוואד נתן לכל הסוכנים בארץ יד חופשית למצוא לו קבוצה בחו"ל

21.8.2020 / 9:16

החלוץ פנה לכלל הסוכנים בישראל וביקש למצוא לו קבוצה שתשאל אותו בחינם. מלבד שני זרים, הירוקים רוצים לצרף שחקן ישראלי להתקפה. פערים מול סכנין בנוגע לחלאיילה, כעס בקבוצה על מאנג'ק, בכר מתרגש לקראת ב"ש

ברק בכר, דולב חזיזה, אחרי הניצחון של מכבי חיפה בגביע הטוטו/צילום: מכבי חיפה

מכבי חיפה רוצה להתחזק, כאשר על הפרק שני שחקנים זרים ושחקן התקפה ישראלי. בנוגע לשחקני ההתקפה, המועמדים המובילים בשלב זה הם אוסאמה חלאיילה ותומר חמד, כשגם שמו של דין דוד ממ.ס. אשדוד עלה אצל חלק מאנשי הסקאוטינג והצוות המקצועי של הירוקים, אך ההערכה שעסקה כזו תהיה יקרה מאוד.

בנוגע לחלאיילה, הרי שבשלב זה יש פערים רציניים מאוד מול בני סכנין. לא רק שבמכבי חיפה מוכנים לוותר על 250 אלף דולר שמגיעים לה מסכנין מעסקת עטאא ג'אבר, היא אף מוכנה להוסיף כסף, אלא שבסכנין דורשים כשבעה מיליון שקלים, שמהם יקוזזו החובות לירוקים. בנוסף, חלאיילה עצמו מחזיק בכשליש מכרטיס השחקן שלו, מה שעוד יותר מקשה על העסקה. למרות זאת, במכבי חיפה עדיין מאמינים שניתן להשלים את העסקה כשהאופציה של רכישתו והשאלתו לסכנין בעונה הקרובה עדיין על הפרק. בנוגע לחמד, הוא מוכן לחזור לארץ אם לא ימצא קבוצה באירופה בזמן הקרוב.

מלבד חיזוק ישראלי להתקפה, קשר ובלם זרים אמורים להגיע גם כן. בקבוצה עדיין לא ירדו סופית מז'ורז' מאנג'ק, אך זה מתרחק משמעותית כאשר במועדון זועמים על הסחבת שמגיעה מכיוונו של השחקן וזאת לאחר שהיה נראה כבר שמרבית הפרטים סוכמו.

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה מול גיא בדש שחקן סקציה נס ציונה. אדריאן הרבשטיין
רוצה לשחק בחו״ל. עוואד/אדריאן הרבשטיין

מי שצפוי לעשות הדרך ההפוכה ולעזוב הוא מוחמד עוואד. כזכור, עוואד נוטה לחתום על הארכת חוזה ולצאת בהשאלה בחינם לקבוצה באירופה. בעוד שהסוכן גלעד קצב היה זה שטיפל בחוזה מול מכבי חיפה שצפוי להיחתם, עוואד פנה לכלל הסוכנים בארץ והבהיר להם שמי שימצא לו קבוצה בחו"ל הוא יהיה מוכן לעבור אליה באמצעותו. בשל כך בימים האחרונים פנו לא מעט סוכנים לחלוץ והציעו קבוצות באוסטריה, פולין, הולנד ובלגיה ונראה שהשחקן ישחק באחת מארבע הליגות הללו.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. אדריאן הרבשטיין
מתלבט בנוגע לחלוץ. בכר/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה ישלימו היום את ההכנות לקראת משחק הדירוג מול הפועל באר שבע כאשר לא מעט שחקנים צעירים יקבלו הזדמנות במהלך המשחק. בצוות המקצועי עדיין מתלבטים בנוגע לחלוץ שיפתח בהתקפה. עוואד לא צפוי להיות בסגל גם הפעם.

"המשחק בשבת הוא בעצם האחרון שלנו לפני המשחק באירופה, כך שמלבד הרצון שלנו לנצח ולהצליח בו, מדובר גם בהכנה חשובה והפועל באר שבע יריבה חזקה", אמר ברק בכר. "כמובן שיש גם את הפן האישי, זה המפגש הראשון שלי עם מקום בו אימנתי לאורך חמש עונות, כך שישנה גם התרגשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully