וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד עוואד נוטה להסכים להצעה, סקו טורה שוב יושאל?

עודכן לאחרונה: 20.8.2020 / 15:33

החלוץ צפוי לחתום על הארכת חוזהו, שתכלול אופציה לצאת בחינם לעונת השאלה, לאחריה יוכל להימכר ב-1.5 מיליון יורו. במועדון מתוסכלים מהסחבת סביב מאנג'ק

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

מכבי חיפה עשויה להשאיל את סקו טורה גם העונה. הקשר הצעיר יועד להיות הזר השישי של הקבוצה העונה, אלא שכעת במועדון שוקלים להשאילו, כשם שעשו אשתקד, כשהשתפשף בסקציה נס ציונה. החלטה סופית בעניין צפויה להתקבל בשבועות הקרובים.

בעמדה של טורה יש בשלב זה את נטע לביא, יובל אשכנזי, מוחמד אבו פאני ומאור לוי, כאשר גם ז'ורז' מאנג'ק צפוי להצטרף. "המטרה היא לקדם את טורה", אמר גורם במועדון, "צריך לשקול ברצינות אם הוא יקבל דקות או שעדיף שייצא להשאלה נוספת". ואם במאנג'ק עסקינן, הרי שבמועדון כועסים על הסחבת בעניינו והבהירו לסביבתו שהם מעוניינים בתשובות מיידיות לכאן או לכאן.

בקבוצה אופטימים לגבי האפשרות שמוחמד עוואד יאריך את חוזהו במועדון. כזכור, האופציה המובילה שעמדה על הפרק היתה שהחלוץ יחתום על הארכת חוזה שתכלול סעיף יציאה לעונת השאלה בחינם, בסיומה תהיה לקבוצה שתשאל אותו אופציה לרכישה בסכום של 1.5 מיליון יורו. עוואד, המיוצג על ידי גלעד קצב, מבין שלא ימצא קבוצה שתעמוד בתג המחיר שחיפה דורשת כעת ועל כן הוא נוטה להסכים להצעת הירוקים, אף שבכל מקרה ככל הנראה לא ישחק בירוקים בעונה הקרובה.

סקו טורה שחקן מכבי חיפה לפני תומר אלטמן שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
עונת השאלה נוספת? טורה/לילך וייס רוזנברג

מי שכבר עזב הוא טרנט סיינסברי, שהצטרף רשמית לקורטרייק הבלגית. הבלם נפרד מחבריו הירוקים לפני מספר ימים כאשר בסביבתו ציינו שהיה מאוכזב לעזוב את הקבוצה, אף שהדברים נעשו בצורה טובה. בחיפה מקווים לצרף כמה שיותר מהר בלם במקומו, כאשר מועמדותו של בוגדן פלאניץ' עדיין לא ירדה מהפרק. הירוקים יחתימו את השחקן רק אם יסדר את ענייניו מול סטיאווה בוקרשט, נציגיו הזרים של השחקן מנסים להגיע לפשרה אל מול ראשי הקבוצה הרומנית.

* עוד במכבי חיפה: המגן הימני הגמבי סונקו קאבה חתם בקבוצת הנוער. קאבה בן ה-18 גדל באקדמיית "סופר סטארס" ממנה הגיע סקו טורה אחרי שהיה תחת מעקב מתמשך של מחלקת הסקאוטינג של החיפאים.

מנהל מחלקת הנוער של המועדון, איציק עובדיה, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח על צירופו של סונקו לקבוצת U-19 של המועדון. סונקו אותר בגמביה כבר בחודש מרץ על ידי צוות סקאוטים של המועדון. הוא יכול לשחק כמגן ימני ובכנף ימין והותיר רושם חיובי הן מבחינה מקצועית והן ברמה האישית. סונקו כבר השתלב חברתית בקבוצה ואני מאחל לו באופן אישי וכמובן לקבוצת הנוער הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully