וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס עשוי לא להגיע לגמר גביע הטוטו, מכבי תל אביב בהרכב משני

21.8.2020 / 7:45

אחרי שהמנהלת הבהירה שגמר גביע הטוטו נגד סכנין (שבת, 20:30, ספורט 5) לא יידחה, המאמן היווני שוקל לא להגיע. הצהובים הזמינו כמה שחקני נוער לאימון המסכם ויגיעו בסגל חסר מאוד

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה אתמול (חמישי) לכמה שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון להתייצב הבוקר לאימון הקבוצה הבוגרת לקראת גמר גביע הטוטו מחר מול בני סכנין. במכבי תל אביב מתכוונים לעלות מחר באיצטדיון דוחא עם הרכב משני כשבתוכו כאמור בהחלט אפשרי שכמה שחקני קבוצת הנוער יפתחו. קיימת אפילו אפשרות שהמאמן גאורגיוס דוניס וצוותו לא ייצאו למשחק ומי שיעביר אותו הוא המנהל הביצועי של מחלקת הנוער פטריק ואן לוון שאתמול נכח באימון הקבוצה וצפה בו מהצד.

כזכור, ואן לוון היה זה שהדריך את הקבוצה בצמד משחקי אלוף האלופים. בין אם דוניס ייסע לסכנין ובין אם במכבי תל אביב ישאירו אותו ואת הצוות שלו בבית, חלק ניכר משחקני הסגל שלשום מול פ. צ. ריגה לא ייצאו עם הקבוצה צפונה.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יוותר על גמר גביע הטוטו? גאורגיוס דוניס/ברני ארדוב

מוקדם יותר השבוע הצהובים ביקשו לדחות את המשחק או להעתיקו לאיצטדיון אחר בליווי בדיקות קורונה לכל שחקני סכנין, דבר לו התנגדו במינהלת הליגות. המאמן גיורגיוס דוניס פנה שלשום בתום המשחק מול ריגה וביקש שהמשחק יידחה כדי לעזור לו להכין את מכבי תל אביב טוב יותר לשלב הבא מול סודובה הליטאית. רוסלן ברסקי חזר אתמול להתאמן אחרי פציעה והוא עשוי לשחק מחר בהרכב שיהיה כאמור משני ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully