וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקן שמואשם באונס? זו בושה": בקפריסין תוקפים את אצילי, דובר אפואל יצא להגנתו

בתקשורת המקומית התייחסו לחתימה האפשרית של הקשר באפואל ניקוסיה: "אף קבוצה בישראל לא רצתה להחתימו בגלל הפרשה". אוהד הקבוצה במכתב לתקשורת: "יש לו אופי של עבריין". הדובר: "הוא זוכה, הכול היה בהסכמה"

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

באפואל ניקוסיה נערכים לחתימתו של הקשר עומר אצילי, שקיבל אישור ממכבי תל אביב לחפש לעצמו קבוצה חדשה אחרי שהיה מעורב בפרשת "הכדורגלנים והקטינות". באחד מאתרי הספורט הגדולים בקפריסין הקדישו כתבה נרחבת לאצילי ולפרשה שבה היה מעורב ואף צירפו מכתב של אחד מאוהדי הקבוצה שקורא שלא להחתימו באפואל בשל אותה פרשה.

"חלק גדול מאוהדי אפואל ששמעו על אצילי, העלו את השער שהוא כבש נגד הקבוצה במדי בית"ר ירושלים", נכתב. "אלא שלא מעט אוהדים נוספים העלו ידיעות הקושרות אותו לאונס של קטינות בישראל. למעשה, זו הסיבה שבגללה הוא שוחרר ממכבי תל אביב, שהתירה את חוזהו באופן מיידי. זו גם הסיבה לכך שאף קבוצה בישראל לא הסכימה להחתימו".

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
דובר אפואל יצא להגנתו. אצילי/דני מרון

"למרות המעשים שבהם היה מעורב, באפואל החליטו להחתימו", הוסיפו בקפריסין. "בעקבות זאת, אחד מאוהדי הקבוצה, אב לקטינה, פרסם מכתב ברשתות החברתיות הקורא לאפואל שלא להחתימו".

"תקשורת יקרה,

"כששחקן כדורגל מואשם במדינתו בשידול ובאונס קטינות,
כשאותו שחקן מודה לכאורה בקיום יחסי מין עם אותן קטינות אחרי שהשקה אותן במשקאות אלכוהוליים, וטוען שהוא לא ידע שהן קטינות,
כשקבוצות במדינה שלו לא מוכנות להחתימו,
כשהקבוצה שלו החליטה להתיר את חוזהו,

אז המוסר גובר על הכול, בטח כשמדובר על שחקן שאולי מזכיר באופי עבריין. המוסר חשוב הרבה יותר מכל מאבק כזה או אחר ומבחינתי זו בושה שלא בחרו להתעלם ממנו באפואל.

שלכם, אבא לקטינה".

"נציין כי איננו יודעים אם הכדורגלן הורשע על ידי בתי המשפט ולכן חזקת החפות חלה גם עליו", הוסיפו עורכי האתר שבו פורסם המכתב. "לעומת זאת, לאפואל אין נסיבות מקלות!".

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הפרשה הגיעה גם לאי השכן. אצילי/דני מרון

במקביל, דובר אפואל ניקוסיה, נקטריוס פטבינוס, דיבר על האפשרות שאצילי יחתום: "אני לא פוסל שהוא יגיע אלינו. נכון לעכשיו, אין שום הסכם ויש להמתין להתפתחויות. הוא אכן מגיע לקפריסין, אבל עדיין אין שום סיכום בינו לבין הקבוצה. אצילי הוא אחד השחקנים הכי טובים במכבי תל אביב, והוא הודה במה שקרה. הוא והשחקן השני זוכו אחרי שטענו כי לא ידעו את גילן של הנערות. הכול קרה שם בהסכמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully