וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון הייוורד סובל מנקע בקרסול, ייעדר כחודש מהמגרשים

עודכן לאחרונה: 18.8.2020 / 22:01

חביבו של בראד סטיבנס נפצע לקראת סיום הניצחון על פילדלפיה. יוכל לשוב רק לשלבים המאוחרים של הפלייאוף. יוטה: מייק קונלי עשוי לשוב למשחק מספר 3 בסדרה מול דנבר

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס באימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך יוטיוב

חדשות רעות מאוד לבוסטון: לקראת סיום הניצחון על פילדלפיה אתמול בלילה (בין שני לשלישי) נפצע גורדון הייוורד ודידה החוצה מהפרקט. הערב התברר כי שחקן הסלטיקס סובל מנקע בקרסול ויחמיץ את החודש הקרוב, כך שלא יוכל לחזור להמשך סדרת הסיבוב הראשון.

"אני לא יודע את חומרת הפציעה, אבל ברור לגמרי שכואב לו", אמר בראד סטיבנס לאחר המשחק. הייוורד עזב את האולם על קביים, לאחר שסים 12 נקודות, 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות ב-34 דקות של משחק.

שחקן בוסטון סלטיקס גורדון הייוורד. GettyImages
נתראה בעוד חודש. הייוורד/GettyImages

הייוורד (30, 2.01 מ'), שנפצע במשחק הראשון של עונת 2017/18 ולאחריו החמיץ את כולה, העמיד העונה ממוצעים של 17.5 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים למשחק, ונחשב לאחד השחקנים האהובים ביותר על סטיבנס, עימו שיתף פעולה במכללת באטלר.

* יוטה ג'אז אישרה כי מייק קונלי שב בליל יום שני למתחם הבועה לאחר שיצא לרגל לידת בנו, וצפוי לצאת מהבידוד אליו אמור להיכנס עד יום שישי. המשמעות היא, שגארד הג'אז עשוי ליטול חלק במשחק מספר 3 בסדרת הפלייאוף נגד דנבר. כרגע הנאגטס מוליכים 0:1 בסדרה לאחר שגברו 125:135 על הג'אז בתום הארכה במשחק מספר 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully