וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: באיירן מריחה טרבל, פרישיץ' צפוי להמשיך בהרכב

הקבוצה הלוהטת של אירופה רוצה להמשיך את רצף הניצחונות בחצי הגמר מול קוטלת הענקיות ליון (22:00, ספורט 5). שתי הקבוצות לא צפויות לעשות שינויים בהרכב

חצי הגמרהסתיים19/08/2020
ליון
    0
    • (18) נאברי
    • (33) נאברי
    • (88) לבנדובסקי
    באיירן מינכן
    נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו מגיע לפגישה מכרעת במשרדי המועדון/מתוך טוויטר

    כמה מענקיות הכדורגל העולמי כבר נפלו בחסות הקורונה, אבל קבוצה אחת נשארה דורסנית כשהייתה לפני ואחרי המשבר: באיירן מינכן. מחר (רביעי, 22:00, ספורט 5) הקבוצה בכושר הטוב בעולם תנסה לעשות עוד צעד בדרך לטרבל, כשתפגוש את ליון בחצי גמר ליגת האלופות בליסבון. המאזן של הקבוצה של האנזי פליק לא מותיר מקום לספק: עם רצף של 13 ניצחונות רצופים בכל המסגרות ויחס שערים של 12:45 במשחקים הללו, עם תשעה ניצחונות בתשעה משחקים בליגת האלופות ולא פחות מ-39 שערי זכות, היא הפייבוריטית המובהקת לעלות לגמר שייערך ביום ראשון הקרוב.

    אבל זה לא אמור להיות טיול בפארק, בטח לא מול קוטלת הענקיות הצרפתית שכבר הוכיחה את כוחה במפעל כשהדיחה את יובנטוס בשמינית הגמר ואת מנצ'סטר סיטי ברבע. הסינדרלה של רודי גרסיה חולמת על העפלה היסטורית לגמר יבשתי, ומפנטזת על סגירת מעגל אחרי שהפסידה לאותה באיירן בהופעה הקודמת שלה בחצי גמר המפעל לפני עשר שנים.

    רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
    מי יעצור את המכונה הגרמנית? לבנדובסקי חוגג/GettyImages

    שתי הקבוצות לא צפויות לבצע שינויים בהרכבים שניצחו ברבעי הגמר. בנז'מן פבאר חזר לאימונים חלקיים אצל באיירן מינכן, אבל גם אם יהיה כשיר כמעט בלתי אפשרי לראות אותו תופס את המקום בהרכב על חשבון אלפונסו דייויס המלהיב, שסיפק הצגה ב-2:8 הענק על ברצלונה. רוברט לבנדובסקי, שכבש בכל אחד משמונת המשחקים האחרונים בליגת האלופות, ירשום את הופעתו ה-15 בחצי הגמר וינסה לשפר את מאזן הכיבושים האדיר שלו.

    גם הצרפתים אמורים להמשיך עם אותו הרכב שפתח ב-1:3 על מנצ'סטר סיטי, כשמוסא דמבלה שעלה מהספסל באותו משחק וכבש צמד, לא צפוי לפתוח גם הפעם.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אנטוניו מתאו לאהוס (ספרד)
    אצטדיון: ז'וזה אלבלאדה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully