וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו פליישר במכבי ראשון לציון, זיו בן צבי בהפועל חיפה

הסנטר בן ה-21, שהעמיד העונה ממוצעים של 3 נקודות ו-3.8 ריבאונדים בגלבוע/גליל, הצטרף אל הכתומים. הרכז בו ה-28 מצטרף לעולה החדשה

עוז בלייזר לאחר שהצטרף למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שני) על החתמתו של הסנטר עידו פליישר (21, 2.08) לעונה הקרובה. מאמן הכתומים גיא גודס אמר: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של עידו למכבי ראשון לציון, מועדון שמאמין מאוד בפיתוחם של צעירים כישרוניים ומבטיחים שיכולים לעשות קפיצת מדרגה. עידו מצטרף לדוברת, אביבי ופלד, שיובילו יחד עם השחקנים הוותיקים יותר, טישמן וגוט, את הקבוצה להשגת המטרות שלה".

פליישר, בנו של שחקן העבר עופר, שיחק במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, איתה זכה בדאבל בעונת 15/16. בשנתיים הבאות הוא שיחק באוניברסיטת הוואי. בעונתו הראשונה הוא תרם 3.3 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-0.3 חסימות בממוצע ב-11 דקות, בעוד בעונה השנייה הוא רשם 1.3 נקודות, 1.1 ריבאונדים ו-44% מהשדה ב-6 דקות למשחק. לפני שנתיים ערך פליישר בכורה בליגת ווינר סל במדי מכבי אשדוד/באר טוביה. ב-30 משחקים הוא תרם 3.3 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-0.4 אסיסטים ב-13 דקות. בעונה החולפת הוא שיחק בהפועל גלבוע/גליל שהגיעה לפיינל פור, פתח בחמישייה ב-12 מ-27 משחקיו בעונה הרגילה ותרם 3.0 נקודות, 3.8 ריבאונדים ומדד 3.9 ב-12 דקות.

עידו פליישר שחקן מכבי ראשון לציון. אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
שיהיה בהצלחה. פליישר/אתר רשמי, אתר מכבי ראשון לציון
תום מעיין שחקן הפועל באר שבע. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
חוזר לליגת העל. מעיין/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

בתוך כך, הודיעה הפועל חיפה על החתמת הרכז זיו בן צבי לשנתיים הקרובות. בן צבי שיחק בעונה שעברה בהפועל אילת, בה העמיד ממוצעים של 5 נק' 4.6 אס' (מקום 16 בליגה). בנוסף, שיחק בן צבי 3 עונות במדי גלבוע/גליל ועירוני נהריה.

תום מעיין חתם בהפועל באר שבע. הרכז, ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי אשדוד, מכבי חיפה וקרית מוצקין כשהוא מעמיד ממוצעים של 5.9 נקודות ו-4.8 אסיסטים למשחק בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully