וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר מפרישה? "טייריס רייס ישחק עם א.א.ק אתונה בליגת האלופות"

17.8.2020 / 11:16

דיווחים ביוון: אקס מכבי תל אביב, שהודיע כי בכוונתו לרדת מהבמה בתום העונה שהסתיימה, יחתום על חוזה זמני בקבוצה היוונית. המטרה: טורניר הפיינל אייט בסוף החודש הבא, בו תשתתף גם הפועל ירושלים

עוז בלייזר לאחר שהצטרף למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

"לסיים את הקריירה בגלל וירוס. אני צריך שאלוהי הכדורסל יבואו לטפל בזה, אבל המשפחה קודמת לכל", צייץ טייריס רייס עם התפרצות מגיפת הקורונה, ורמז על הפרישה שקרבה ובאה - דווקא בעונה שלא תגיע לסיומה. אלא שהרכז האמריקני לא יכול היה לרדת כך מהבמה, והחליט לתת לעצמו הזדמנות נוספת.

התקשורת היוונית מדווחת הבוקר (שני) כי רייס, ששיחק בעונה האחרונה בפנאתינייקוס, יחתום על חוזה זמני ביריבתה העירונית א.א.ק אתונה ויצטרף אליה לקראת המשימה החשובה בפתיחת העונה: טורניר הפיינל אייט של ליגת האלופות, שייערך בסוף החודש הבא באואקה. בתוך החוזה הוכנסה אופציית הארכה לעונה כולה.

טייריס רייס שחקן פנאתינייקוס מול טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לא רצה לסיים את הקריירה תחת הקורונה. טייריס רייס/דני מרון

א.א.ק תפגוש ברבע הגמר את נימבורק של אורן עמיאל, ובכל מקרה לא תשחק נגד הפועל ירושלים לפני הגמר. הנציגה הישראלית שובצה למפגש עם סן פאבלו בורגוס ברבע, ואם תעבור את הספרדים היא תתמודד בחצי הגמר נגד המנצחת בין טורק טלקום אנקרה (יריבתה בשלב הבתים של העונה הבאה) לבין דיז'ון או ניז'ני נובגורוד.

רייס (33, 1.85) ינסה להשלים זכייה בשלושת המפעלים הבכירים של הכדורסל האירופי: ב-2014 היה אלוף היורוליג עם מכבי תל אביב והוכתר ל-MVP של הפיינל פור וב-2015 הניף עם חימקי מוסקבה את היורוקאפ ונבחר לשחקן העונה. עד השבתת הקורונה הוא עמד על 10 נקודות ו-2.8 אסיסטים במדי פאו ביורוליג, והעמיד במהלך העונה שיא קריירה של 41 נקודות בניצחון על אולימפיאקוס בדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully