וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הקורונה: טייריס רייס רמז בציוץ על פרישה מכדורסל

13.3.2020 / 15:49

הרכז האמריקאי של פנאתינייקוס, שהצעיד ב-2014 את מכבי תל אביב לזכייה ביורוליג, התבטא במהלך העונה כי בכוונתו לתלות את הנעליים בסיומה. היום צייץ: "לסיים את הקריירה בגלל וירוס? אני צריך שאלוהי הכדורסל יבואו לטפל בזה". השבתת היורוליג תימשך חודש לפחות

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר מפונים מהאולם

אלוף היורוליג עם מכבי תל אביב ו-MVP של הפיינל פור ב-2014. מחזיק היורוקאפ עם חימקי מוסקבה, שחקן העונה ו-MVP של הגמר ב-2015. קריירה ענפה ומרשימה הייתה לטייריס רייס בכדורסל האירופי, והיום (שישי), תחת הפסקת המשחקים כמעט בכל המסגרות בשל מגפת הקורונה, הוא רמז כי לא ישוב עוד למגרשים.

"לסיים את הקריירה בגלל וירוס. אני צריך שאלוהי הכדורסל יבואו לטפל בזה, אבל המשפחה קודמת לכל", צייץ הרכז האמריקאי של פנאתינייקוס בטוויטר. לא מדובר בהפתעה, מאחר שרייס התבטא מוקדם יותר כי בכוונתו לתלות את הנעליים בסיום העונה, אבל גם הוא בוודאי לא שיער שדרכו על הפרקט תסתיים באופן כזה.

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב מניף את תואר ה-MVP. מגד גוזני
נאלץ להודיע על פרישה בטוויטר. טייריס רייס מניף את גביע ה-MVP בגמר היורוליג של 2014/מגד גוזני

הליגה היוונית הודיעה על השעיית פעילותה באופן מיידי ומוחלט, ורבים מהזרים כבר עזבו את המדינה, בהם מאמן פאו, ריק פיטינו, שנמצא בקבוצת סיכון בשל גילו (67). בינתיים, כמה מהליגות המקומיות הכריזו על סיום העונה, ובחלקן הכתירו אלופה בהתאם למצב בטבלה. בליטא, לדוגמה, ז'לגיריס קובנה היא האלופה, והוקפאו הירידות לליגת המשנה.

סיום רשמי של היורוליג עדיין לא נראה באופק. מנכ"ל הליגה ג'ורדי ברתומאו פירסם מכתב פתוח לאוהדים, ובו כתב בין היתר כי "המשחקים מבוטלים לפחות עד ה-11 באפריל, ואנחנו עדיין מחויבים להביא לסיום של העונה שהחלה". לוחות הזמנים, והפורמט שבו יימשך המפעל (אם בכלל), תלויים כמובן במצב התפשטות הנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully