וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל פרנקל: "אנחנו מתקרבים לנקודה שבה נצטרך להודיע שהעונה הסתיימה"

13.3.2020 / 15:04

יו"ר מנהלת הליגה התייחס לכך שמשרד הבריאות לא יאפשר לקבוצות גם להתאמן, אפשרות שהזרים ישוחררו עוד לפני תום העונה. המנהלת תתכנס לישיבת חירום ביום ראשון

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקלהומה מפונים מהאולם

אחרי ההחלטה להשבית את כל הליגות בכדורגל בעקבות נגיף הקורונה, איגוד הכדורסל קיבל החלטה להפסיק לאלתר גם את כל ליגות הכדורסל בארץ, בכל הגילאים ובכל האזורים, עד הודעה חדשה וזאת במטרה לשמור על בריאותם של השחקנים, שופטים, מאמנים ובעלי תפקידים נוספים. בהודעה שהוציא האיגוד נכתב כי: "האיגוד עומד בקשר עם גורמי משרד הבריאות ויעדכן ככל שיהיה בכך צורך. האיגוד קורא לכולם לשמור על בריאותם בימים לא קלים אלו ומייחל לימים טובים יותר". מנהלת ליגת העל בכדורסל תתכנס לישיבה מיוחדת ביום ראשון הקרוב בשעה 17:00 כדי לדון במצב שנוצר.

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל אמר: "לצערי אנו נאלצים לעצור את הליגה לפחות עד סוף החודש בהוראת משרד הבריאות. אנו נמצאים בקשר ישיר כל הזמן עם הגורמים האחראים ואני מקווה ומאמין שהליגה תחזור לפעילות חזקה מתמיד. שבת שלום ובריאות לכולם".

לאחר מכן פרנקל התייחס לחוסר הוודאות שנוצר בעקבות הנחיית מנכ"ל משרד הבריאות שלא לאפשר גם אימונים לקבוצות הכדור ואמר: "עם ההחלטה על הפסקת אימונים אנחנו מתקרבים מאוד לנקודה שנצטרך להחליט שהעונה הסתיימה".

דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
יחזור לארה"ב? דריל מונרו/ברני ארדוב

כזכור, עוד לפני כן שופטי ליגת העל שקלו שלא להופיע למשחקים, אך לא הודיעו על כך באופן רשמי, כשכל שופט היה יכול לא לאשר את שיבוצו להתמודדות. אחד השופטים אמר לוואלה! ספורט במהלך הלילה כי: "זו סיטואציה לא פשוטה בכלל, נצטרך לקבל החלטה בקרוב".

בכל קבוצות ליגת העל בכדורסל לא משחררים בשלב זה את השחקנים לביתם, אך יעקבו אחר ההתפתחויות. יו"ר של אחת הקבוצות אמר הבוקר: "אנחנו לא באמת יודעים מתי ואם בכלל נחזור לשחק. בשלב הזה גם הזרים שלנו יודעים שטוב להם כאן ולא מסוכן, אולי אפילו פחות מסוכן מהבית, אבל אם יהיה סימן שהליגה לא תשוב בעתיד הקרוב, נשקול את צעדינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully