וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיי נישיקורי הודיע שנדבק בקורונה; סימונה האלפ זכתה בטורניר פראג

היפני נדבק כשבועיים לפני פתיחת אליפות ארה"ב. הרומנייה, המדורגת שנייה בעולם, ניצחה 2:6, 5:7 את אליס מרטנס הבלגית (23) וזכתה בתואר ה-23 בקריירה שלה

רוג'ר פדרר מפתיע שתי ילדות/מתוך טוויטר

לאט לאט הטניס העולמי מתחיל לחזור והיום (ראשון) זכתה סימונה האלפ בטורניר פראג. הרומנייה, שדורגה ראשונה בטורניר ומדורגת שנייה בעולם, נזקקה לשעה ועוד 35 דקות על מנת לנצח 2:6, 5:7 את אליס מרטנס הבלגית (23 בעולם) בגמר. זה תואר שני ברציפות עבור האלפ, שזכתה גם בדובאי בפברואר לפני שהסבב נעצר בגלל הקורונה, ובכך היא השלימה רצף של תשעה ניצחונות.

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. GettyImages
רצף של תשעה ניצחונות לפני הקורונה ואחריה. האלפ/GettyImages

"היה קשה מאוד לחזור לשחק במשחקים רשמיים אחרי הפסקה כל כך ארוכה", אמרה הרומנייה אחרי המשחק, "הרגשות אחרי שנשארתי באותו חדר במשך עשרה ימים לא קלים, אבל צריך לקחת את הדברים החיוביים וזכיתי בטורניר, שזה משמעותי מאוד בשבילי. בהתחלה הייתי קצת מודאגת, אבל הרגשנו בטוחות מאוד וכולם כיבדו מאוד את ההגבלות והחוקים. זה שונה מאוד, קצת מלחיץ ואנחנו צריכים לסגל את עצמנו, אבל העובדה שכולן היו בסדר בעשרת הימים האלה אומרת שהכול נעשה כמו שצריך".

להאלפ זהו תואר 21 בקריירה (יש לה גם שני תארי גרנד סלאם, ברולאן גארוס 2018 ו-ווימבלדון 2019) והיא במקום החמישי מבין הטניסאיות הפעילות כשלפניה רק סרינה וויליאמס, ונוס וויליאמס, קים קלייסטרס ופטרה קביטובה.

עוד בוואלה!

ניק קיריוס פרש מאליפות ארה"ב ותקף את דג'וקוביץ' ה"חמדן", אנדי מארי נקט בגישה הפוכה

לכתבה המלאה

* הטניסאי היפני קיי נישיקורי הודיע שנדבק בקורונה, שבועיים לפני פתית אליפות ארה"ב. נישיקורי, שנמצא בפלורידה, נאלץ לפרוש כמובן מטורניר סינסינטי, שמשמש כהכנה לגרנד סלאם בניו יורק. "יש לי מעט מאוד סימפטומים", כתב בהודעה, שתוכנה מסביר מדוע טניסאים כמו רפאל נדאל ואשלי בארטי הודיעו שלא ייסעו לארה"ב להשתתף בטורניר על רקע החשש שלהם מהנגיף.

* ג'ניפר בריידי האמריקאית (49) זכתה בטורניר WTA ראשון בקריירה, אחרי שגברה בגמר טורניר קנטאקי 3:6, 4:6 על ג'יל טייכמן השווייצרית. בעקבותה זכייה היא תיכנס ל-40 הראשונות בעולם ותהיה מדורגת בהגרלת אליפות ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully