וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיריוס פרש מאליפות ארה"ב ותקף את דג'וקוביץ' ה"חמדן", אנדי מארי נקט בגישה הפוכה

האוסטרלי הודיע שלא ייסע לניו יורק מחשש לבריאותו, ושלח עקיצה למארגני טורניר אדריה: "התנהגו בחמדנות, ניסו לעשות כסף קל". מארי ישתתף: "מתגעגע למשחק, מוכן לקחת את הסיכון"

פלייר נובאק ג׳וקוביץ׳ טניסאי סרבי חוגג ביציעים במהלך טורניר ראווה בבלגרד/צילום מסך

ניק קיריוס הודיע שהוא פורש מאליפות ארה"ב הפתוחה שתתקיים בניו יורק בחודש ספטמבר לאור החשש שלו להידבק בקורונה. הטניסאי האוסטרלי הודיע ששיקולים בריאותיים גרמו לו לקבל את ההחלטה, ובכך הוא מצטרף לבת ארצו אשלי בארטי, המדורגת 1 בעולם, שהודיעה גם היא שלא תיקח חלק בטורניר הגרנד סלאם היוקרתי.

"לא אשחק השנה בניו יורק", הודיע קיריוס, "כואב לי עד עמקי נשמתי לא להיות באחת מהזירות הגדולות של הספורט, אצטדיון ארתור אש. אבל אני נשאר בחוץ עבור האנשים שלי, האוסטרלים, בגלל מאות ואלפי האנשים שאיבדו את חייהם, זאת ההחלטה שלי". קיריוס, יש לציין, אמר שאין לו בעיה עקרונית עם קיומו של הטורניר (מה-31 באוגוסט עד ה-13 בספטמבר), ורק קרא לכל המעורבים לשמור על בריאותם.

מיד אחרי ההודעה על היעדרותו, קיריוס התפנה לעקוץ את נובאק דג'וקוביץ', ועל אף שלא נקב בשמו של הטניסאי הסרבי, לכולם ברור כי הוא מתכוון אליו, כשהתייחס לסקנדל שאירע לפני מספר שבועות, כאשר התקיים טורניר אדריה שבו המעורבים לא שמרו על כללי הבריאות ובמהלך הטורניר נדבקו מספר טניסאים בקורונה, כולל נובאק דג'וקוביץ' וסשה זברב, שנראו מבלים במועדונים ולא שומרים על כלי הריחוק החברתי, ויצרו הדבקה כוללת של טניסאים.

"בוא נזכור מה הדבר הכי חשוב, וזה הבריאות של הקהילה", אמר קיריוס, "אנחנו יכולים לבנות מחדש את הטניס ואת הכלכלה, אבל לא חיים שנגמרו. כל עוד אנשים ימשיכו להתנהג כראוי לשמור על התקנות... אתה לא יכול לרקוד על שולחנות, להתנהג בחמדנות בכל רחבי אירופה ולנסות לעשות כסף קל כשאתה מארח טורניר ראווה. זה כל כך אנוכי. תנהגו באחריות".

עוד בוואלה!

ניק קיריוס: "הרמה האינטלקטואלית של צ'וריץ' היא אפס"

לכתבה המלאה
ניק קיריוס, טניסאי אוסטרלי. רויטרס
הבריאות לפני הכל. קיריוס/רויטרס

מנגד, אנדי מארי מגיע בגישה אחרת לגמרי לטורניר. הסקוטי בן ה-33 נשאל למה הוא מהמר על בריאותו ונוסע לארה"ב, בזמן שהמגיפה משתוללת ככה בארה"ב, ואמר: "אני מתגעגע לזה. מתגעגע מאוד. במצב שבו הייתי בשנים האחרונות, לא היו לי הרבה הזדמנויות להשתתף בגרנד סלאמים. לא יודע עוד כמה נותרו לי.

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
רק רוצה לשחק. מארי/רויטרס

"מאחר שאני מרגיש די בסדר... כמובן שיש סיכון, אבל אני רוצה להשתתף בטורנירים האלה (טורניר סינסינטי שהועבר לפלאשינג מדו וייפתח ב-20 באוגוסט, מיד לפני אליפות ארה"ב), וליהנות שוב מהאירועים הגדולים... אני אוהב לשחק בהם. למרות שהפעם זה יהיה שונה, בלי קהל ואוהדים, אבל זה משהו שהוא מאוד חשוב לי, ואני מוכן לקחת את הסיכון בשביל להגיע ולשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully