וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני שוכב עם מעריצות על בסיס שבועי": ניק קיריוס שוב פותח את הפה

21.5.2020 / 17:37

הטניסאי האוסטרלי השנוי במחלוקת חשף בשיחה עם גולשים: "הרבה פעמים אני מוסח על ידי אוהדות ביציע". וגם: הפרידה מהאקסית והלכלוכים

רויטרס

ניק קיריוס נחשב כבר שנים ל"ילד הרע של הטניס" ואפשר להבין מדוע. האוסטרלי המדורג 40 בעולם עולה שוב ושוב לכותרות פחות בגלל הניצחונות שלו ויותר בגלל ההתבטאויות שלו מחוץ למגרש והעימותים שלו עם יריבים, במיוחד המתוקשרים עם נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל.

האקסית של קיריוס

View this post on Instagram

Be yourself, do your own thing and work hard ??

A post shared by annakalinskaya78 (@annakalinskaya78) on

כעת קיריוס שוב עלה לכותרות אחרי שענה לשאלות מעריצים ברשת ו"חשף" את הפופולריות שלו בקרב הנשים. קיריוס נשאל האם הוא שכב פעם עם מעריצה שלו וענה: "כן, בשיא הרצינות אני אומר שאם אני לא יוצא עם מישהי, אני שוכב עם מעריצות על בסיס שבועי".

האוסטרלי בן ה-25 הודה שלעיתים הוא "מוסח" על ידי נשים מושכות ביציע במהלך משחקים ונזכר במקרה שקרה לו במהלך משחק מול רוג'ר פדרר כאשר הוא ראה בחורה מושכת ביציע ואמר: "אני משחק שם ומכה סלייסים מול פדרר, ופתאום אומר לעצמי - לעזאזל, אני חייב לקחת אותה לדרינק". קיריוס אף נשאל איזה מראה הוא מעדיף, ואמר: "מזרח אירופאיות שובות את לבי. עם המזרח אירופאיות אני ישר אומר - 'קחי חצי מכל הרכוש שלי'".

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. GettyImages
פה גדול. ניק קיריוס/GettyImages
הטניסאית הרוסייה אנה קלינסקיה. מתוך חשבון האינסטגרם של אנה קלינסקיה, צילום מסך
הטניסאית הרוסייה אנה קלינסקיה/צילום מסך, מתוך חשבון האינסטגרם של אנה קלינסקיה

השחקן, שניהל מערכת יחסים עם הטניסאית הרוסייה אנה קלינסקיה, אישר שהם נפרדו: "הלכנו כל אחד לדרכו. לצערי דברים לא הסתדרו בינינו. יש לנו זיכרונות כיפיים ביחד". עם זאת, קלינסקיה כנראה פחות נהנתה ממערכת היחסים, לפי מסרים שכתבה באינסטגרם. בתחילה כתבה אחרי הפרידה "פאק, ערפד האנרגיות", לפני שזה נמחק, ואחר כך כתבה פוסט נוסף שבהמשך גם הוא נמחק: "אתה לא הילד הרע, אתה פשוט איש רע".

* הטניסאית ג'יני בושאר מודה ברשתות החברתיות שאין לה זוגיות כבר תקופה ארוכה. בעבר הציעה לא פעם דייטים איתה במכירה פומבית, כשההכנסות נתרמו לצדקה, ורק לאחרונה כתבה במהלך משבר הקורונה ש"סגר יכול היה להיות הרבה יותר כיף עם בן זוג". כעת היא מפרסמת שהיא הצטרפה לאפליקציית הדייטים Bumble.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully