וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיריוס עלה שיכור ללייב אינסטגרם וטען: "מארי יותר גדול מדג'וקוביץ'"

האוסטרלי הסורר הודה שהוא מרבה להשתכר במהלך הפגרה, שיבח את הבריטי המופתע ועקץ פעם נוספת את נולה, איתו יש לו סכסוך מתוקשר

רויטרס

בווידאו: הסייף היפני שהפך לשליח בזמן הקורונה

פגרה או לא, קורונה או לא, ניק קיריוס ממשיך לעורר סערות. הילד הרע של הטניס העולמי עלה אמש (שבת) לשיחת אינסטגרם בלייב עם אנדי מארי כשהוא נראה שיכור ומבודח, ושוב סיפק פנינים.

בין היתר, הודה הטניסאי האוסטרלי שמאז תחילת הפגרה הוא מרבה לשתות יין לשוכרה. "הרגלי השתייה שלי מאוד התפתחו בתקופה האחרונה. הבידוד הפך אותי לחובב יין מושבע", אמר קיריוס, שהודה שעלה לשידור אחרי שלגם שש כוסות של יין אדום.

כך זה נראה

במהלך השידור קיריוס שיבח את מארי וכבדרך אגב עקץ פעם נוספת את נובאק דג'וקוביץ', איתו יש לו סכסוך מתוקשר. "אני מאמין שהייתה לך את אחת הקריירות הגדולות בתולדות הטניס. מבחינתי אתה יותר גדול מדג'וקוביץ'. כששיחקתי נגדו הוא בקושי הגיב להגשות שלי, בזמן שאתה הפכת אותן לווינרים", אמר לבריטי, שזכה בשלושה תארי גרנד סלאם לעומת 17 של הסרבי. מארי המופתע הצטנע ואמר בתגובה ש"התוצאות מראות משהו אחר".

כאמור, קיריוס ודג'וקוביץ' נחשבים ליריבים מרים מחוץ למגרש. במאי 2019 אמר קיריוס: "אני לא סובל את נובאק דג'וקוביץ', יש לו אובססיה חולנית לכך שיאהבו אותו". בתגובה, אמר נולה ש"קיריוס אולי מחפש תשומת לב, מה אני יכול לעשות?". מאז השניים מרבים לעקוץ אחד את השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully